تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهریه یک بانوی خوش ذوق؛ با سواد کردن ده کودک توسط شوهرش +عکس

مهریه یک بانوی خوش ذوق، با سواد کردن ده کودک توسط شوهرش +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهریه یک حکم شرعی است که از در هنگام ازدواج از طرف زن بر ذمه و گردن مرد قرار می‌گیرد و مرد موظف به اجرا یا پرداخت آن است.

در حالی که بسیاری از خانم‌ها در هنگام ازدواج مهریه خود را تعداد مشخصی سکه لحاظ می‌کنند؛ اما عده ای از خانم ها نیز ترجیح می‌دهند که به جای سکه یک امر خیر و معنوی را به عنوان مهریه خود انتخاب نموده تا فرهنگ نوع دوستی و معنویت در جامعه رواج یابد.

در همین رابطه یکی از خانم های خوش ذوق ایرانی مهریه خود را با سواد کردن ده کودک توسط شوهرش تعیین کرده است. در ادامه متن نوشته شده به عنوان مهریه این زوج را مشاهده می‌کنید :

مهریه یک بانوی خوش ذوق، با سواد کردن ده کودک توسط شوهرش +عکس

انتهای پیام/

مهریه یک بانوی خوش ذوق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهریه یک بانوی خوش ذوق؛ با سواد کردن ده کودک توسط شوهرش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..