تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیسی: مهم‌ترین‌ ویژگی‌ هنر اسلامی‌ «حکمت‌» است

رئیسی: مهم‌ترین‌ ویژگی‌ هنر اسلامی‌ «حکمت‌» استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید ابراهیم رئیسی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و همچنین تولیت آستان قدس رضوی در کانال تلگرامی خود بخشی از بیاناتش در نخستین هم اندیشی هنر و معماری اعتاب مقدسه در دوران معاصر را به اشتراک گذاشت.

رئیسی در این هم‌اندیشی گفت:

"تولیت آستان قدس در نخستین هم اندیشی هنر و معماری اعتاب مقدسه در دوران معاصر

مهم‌ترین‌ ویژگی‌ هنر اسلامی‌ «حکمت‌» است و تمام هنرهای اسلامی با حکمت و اندیشه توحیدی آمیخته شده‌اند.

هنرمندان متدین و متعهد می‌توانند با ابزار هنر، حکمت اسلامی را به جامعه عرضه کنند و از آن در جهت ترویج معارف دینی و ارزش‌های انسانی بهره بگیرند.

تاریخ، شاعران و اشعار فراوانی را به خود دیده اما شعری ماندگار است که به سرچشمه معنویت متصل باشد، هنوز پس‌ از گذشت‌ سال‌ها اشعار بزرگانی چون مولوی، حافظ و سعدی تازه است و به نیازهای‌ روحی‌ مخاطبان‌ خود پاسخ‌ می‌دهد، دلیل آن پیوند ریشه‌دار‌ آثار آنان با معنویت و حکمت است.

آستان قدس محل کسب تجربه و کارآموزی نیست بلکه باید حلقه اتصال هنرمندان برجسته برای خلق بهترین آثار در این صحن و سرای ملکوتی باشد."

انتهای پیام/

بیانات رئیسی در نخستین هم اندیشی هنر و معماری اعتاب مقدسه در دوران معاصر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیسی: مهم‌ترین‌ ویژگی‌ هنر اسلامی‌ «حکمت‌» است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..