تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشت بازیکن پرسپولیس در آستانه جدایی!

باشگاه پرسپولیس قصد دارد بعد از دیدار برگشت برابر الوصل به صورت جدی برای تمدید قرارداد بازیکنانش وارد عمل شود.

به گزارش شمانیوز: باشگاه پرسپولیس قصد دارد بعد از دیدار برگشت برابر الوصل به صورت جدی برای تمدید قرارداد بازیکنانش وارد عمل شود.
تیم پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هفته چهارم در امارات به مصاف تیم الوصل می‌رود. شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس قصد دارد بعد از دیدار برگشت برابر الوصل به صورت جدی برای تمدید قرارداد بازیکنانش وارد عمل شود.
سرخ پوشان تهرانی که با حکم فیفا از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شدند، سعی دارند بازیکنان فعلی خود را تحت هرشرایطی حذف کنند. رادشوویچ، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، محسن ربیع خواه و محسن مسلمان بازیکنانی هستند که در پایان هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر می‌توانند این تیم را ترک کنند.

 جام نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشت بازیکن پرسپولیس در آستانه جدایی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..