تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار بمب دستی باعث مصدوم شدن یک نفر شد

به گزارش شمانیوز، به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور، مجتبی خالدی دراین باره گفت: در پی وقوع این حادثه و اعلام موضوع مقارن با ساعت ۱۶ و ۱۸ دقیقه به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی زابل، بلافاصله تیم امدادی از پایگاه اورژانس شهری شماره دو زابل به محل حادثه اعزام و درمدت زمان کمتر از ۵ دقیقه در صحنه حادثه بر بالین مصدوم حاضر شد.

وی افزود: دراثر این حادثه نوجوانی ۱۳ ساله که در حال ساخت بمب دستی بوده است در پی انفجار بمب در دستانش متاسفانه آسیب های شدیدی به صورت و دست‌هایش وارد می‌شود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: وی که تنها مصدوم این حادثه بود پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تیم حاضر جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) زابل منتقل شد.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار بمب دستی باعث مصدوم شدن یک نفر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..