تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروتان را با کت و شلوار اختصاصی اش، برای عید سورپرایز کنید

خودرو تان رابا کت و شلوار اختصاصی ش،برای عید سورپرایز نمایید

خودروتان را با کت و شلوار اختصاصی اش، برای عید سورپرایز نمایید.
چگونه اتومبیل خودرا در طول ایام سفر‌های نوروزی بسادگی تمیز بی زباله نگهداریم؟
فرصت استثنایی تخفیف ۲۰%، با کد ۷۷۷۷۷ تنها تا ۲۲ اسفند

www.sana3d.com

اگر شما نیز با تمیز کردن اتومبیل خود در سفر نوروزی یا پایان آن مشکل دارید این مطلب را ازدست ندهید.

تقریبا آخرین کار همه ما پیش از آغاز سفر نوروزی، به کارواش بردن یا شستشو و جارو کشیدن کامل اتومبیل شخصی است، وسیله یی که قرارست ما را درطول ایام نوروزی به همه جا ببرد.
اما این نظافت و تمیزی معمولا مدت زیادی طول نمی‌کشد؛ چرا که پوست میوه و تخمه، خورده چیپس و پفک یا نوشیدنی‌ها به سرعت به درز‌های کنار اتومبیل فرو رفته و مشکلات بسیاری را برای راننده و سرنشینان فراهم میاورد.

خودرو تان رابا کت و شلوار اختصاصی ش،برای عید سورپرایز نمایید

هنگام مهیا سازی اتومبیل برای سفر نوروزی معمولا همگی علاوه بر شستشو بیرونی که چه در کارواش انجام شود، چه در پارکینگ منزل، به شستشو و جارو کردن داخل آن نیز می‌پردازیم. چرا که قرار است برای مدت طولانی همه اعضای خانواده به وسیله آن به سیر و سیاحت بپردازند.
پس نظافت و تمیزی داخل خودرو مطلب بسیار مهمی است، نکته‌ای که چند ساعت یا نهایتا یکی دو روز بعد از آغاز سفر با ریخته شدن نوشیدنی، یا خورده‌های چیپس و پفک و پوست تخمه... و فرو رفتن شان در کناره‌های اتومبیل، (که گاهی واقعا ما را چگونگی فرو رفتن این آشغال‌های کوچک در گوشه‌های خودرو متحیر می‌سازد، که این زباله‌ها چگونه راه فرو رفتن در گوشه‌ها و زیر موکت را پیدا می‌کنند.)
گم شدن کلید، کارت یا هندزفری و ... نیز مشکلاتی که معمولا در سفر‌های بلند با خودرو زیاد بوجود میاید.

خودرو تان رابا کت و شلوار اختصاصی ش،برای عید سورپرایز نمایید

می‌خواهیم شما را با راهکاری آشنا کنیم که یکبار برای همیشه تمام این مشکلات را رفع نماییم:


به جرات می‌توان گفت که بیشتر این مشکلات به دلیل حرکت و لیزخوردن کف‌پوش‌های غیر فیکس اتومبیل در زیرپای سرنشینان اتفاق میفتد، کافیست یکی از سرنشینان بخواب رفته یا بخواهد کمی روی صندلی راحت‌تر بنشیند، که با حرکت و جمع شدن کفپایی اتومبیل مواجه می‌شود.
از طرفی اصولا کف پوش‌ها بدلیل نداشتن قاب یا برآمدگی کاملا مستعد جا دادن پوست تخمه و زباله‌های کوچک در زیر خود یا کف موکت خودرو می‌باشند.

خودرو تان رابا کت و شلوار اختصاصی ش،برای عید سورپرایز نمایید

همه این مشکلات را با یک دست کت شلوار اختصاصی؛ نوع اتومبیل تان میتوانید رفع نمایید.


تعجب نکنید، اگر کف پایی اتومیبل سانا را کت شلوار اختصاصی اتومبیل شما نامیده ایم. چرا که سانا درست بمانند یک خیاط حرفه‌ای، که برای دوختن کت و شلوار اندازه گیری دقیق می‌نماید، پلت فرم و کف هرنوع اتومبیل را اندازه گیری نموده است، آن هم اندازه گیری با متر لیزری، و به دقیق‌ترین شکل ممکن کفپوشی فابریک برای هر نوع خودرو به صورت اختصاصی تهیه نموده است، که علاوه بر فیکس و غیر قابل حرکت بودن در کف اتومبیل دارای قاب‌های بلند می‌باشد که درست به مانند یک ظرف عمل کرده و تا ۲ لیتر مایعات را بدون هیچگونه نشت به موکت زیر خود را نمیدهد، و خیال ما را از تمیزی کف خودرو آسوده می‌کند.

خودروتان را با کت و شلوار اختصاصی اش، برای عید سورپرایز کنید

*هنگام سفارش محصول، در سبد خرید کد ۷۷۷۷۷ را وارد نمایید و ۲۰%تخفیف ویژه نوروزی برخوردار شوید*

www.sana3d.com

اما این بار شرکت سانا برای اولین بار، به مناسبت سال نو، که با ۲ میلاد حضرت زهرا و امیر المومنین مصادف گشته ۲۰% تخفیف ویژه، جهت شما مخاطبین این مطلب درنظر گرفته ست، که تا پایان روز ۲۲ اسفند میتوانید با وارد کردن کد ۷۷۷۷۷ هنگام انتخاب و سفارش کف پوش اختصاصی اتومبیل تان، از ۲۰% تخفیف بهره‌مند شوید.

باتوجه به ارسال رایگان کفپوش‌های سانا که از طریق پست صورت می‌پذیرد، و پایان زمان کاری شرکت پست در ۲۵ اسفند، لطفا نسبت به سفارش خود سریعتر اقدام فرمایید، که خدا نکرده سفر نوروزی تان بی کت و شلوار اختصاصی برای خودروتان با مشکلات سال‌های قبل آغاز نشود (مشکلاتی که دربالا ذکر شد)


نکته پایانی: شرکت سانا ۵% تخفیف ویژه پکیج‌های نوروزی که علاوه برکفپوش کفی صندوق اتومبیل را سفارش می‌دهند درنظر گرفته است، که با کد تخفیف ۷۷۷۷۷ ویژه این مطلب، تا ۲۵% تخفیف خواهید داشت.

مدیر روابط عمومی سانا: بهمن پناهی نیکو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروتان را با کت و شلوار اختصاصی اش، برای عید سورپرایز کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..