تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات دهقان درخصوص روند طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان کشور

توضیحات محمد دهقان درخصوص روند طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان کشوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتی است که طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان کشور درمجلس مطرح شده است که تاکنون به امضای موافقت 180 نماینده رسیده است. 

این طرح با هدف بررسی اموال نامشروع مدیران از ابتدای انقلاب تاکنون و بازگرداندن آن به بیت‌المال در مجلس پیشنهاد شد و طبق اظهارات محمد دهقان تاکنون به امضای 180 نماینده رسیده است. 

محمد دهقان در توضیح روند این طرح در توئیتر خود چنین نوشت: " طرح عاده اموال نامشروع مسئولین کشور با بیش از ۱۸۰ امضا به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شده، اگر نمایندگانی که این طرح را امضا کردند و موافق این طرح بودند رای موافق به دو فوریت بدهند طبیعتا دو فوریت آن تصویب و در جلسات علنی آینده جزییات آن در صحن مطرح خواهد شد."

توضیحات محمد دهقان درخصوص روند طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان کشور

انتهای پیام/

طرح اعاده اموال نامشروع به امضای 180 نماینده رسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات دهقان درخصوص روند طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..