تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال  نشست مدیر عاملان باشگاه های لیگ برتر فوتسال فردا در مرکز ملی فوتبال با حضور مسئولان فدراسیون برگزار می شود.

جلسه مديران عامل باشگاه هاي ليگ برتر فوتسال كشور فردا يكشنبه 20 اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور مهدي تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال ،علي كفاشيان نائب رييس اول و محمد رضا ساكت دبير كل فدراسيون برگزار می شود.

گفتنی است، در این نشست موارد مربوط به روند استاندارد سازي باشگاه ها توسط عباس ترابيان رئیس كميته فني و توسعه فوتسال مطرح می شود.

در ادامه این نشست، بررسي تاريخ شروع مسابقات ليگ برتر و نحوه برگزاري مسابقات به صورت پلي آف و ارائه نظرات و پيشنهادات مديران عامل باشگاه ها در دستور کاری اعضا قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

نشست مدیران عامل لیگ برتر فوتسال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..