تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمود زاده: بدهی ۳ میلیاردی فدراسیون تیر و کمان مربوط به دوره قبل است

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان غلامعلی محمود زاده سخنگوی فدراسیون تیراندازی با کمان درباره بدهی 3 میلیاردی گفت: بدهی 3 میلیاردی فدراسیون تیراندازی با کمان مربوط به دوره های قبل است ودر حال حاظر بعضی از طلبکاران برای دریاف طلب 700 میلیون تومانی خود شکایت کردند.

وی در ادامه افزود: فدراسیون تیراندازی با کمان از این افراد درخواست فرصت کرده که از سوی طلبکاران تا اردیبهشت ماه به این فدراسیون فرصت داده شده است.

محمود زاده تصریح کرد: هنوز بنایی ساخته نشده است اما فونداسیون ساخت آلاچیق ها را زده اند، همچنین ابزار و وسایلی که برای ساخت این آلاچیق نیاز است در سایت قابل مشاهده است.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی با کمان عنوان کرد: فونداسیون های بنا شده برای سال قبل است و از مبلغ 8 میلیارد، 3 میلیارد آن باقی مانده و طلبکارانی که شکایت کردند درخواست توقیف اموال را داشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام این بدهی مربوط به دوره قبل است یاخیر، گفت: تمام این بدهی ها برای دوران قبل است و این فدراسیون تا اردیبهشت ماه بدهی خود را تسویه خواهد کرد.

انتهای پیام/

700 میلیون تومان از بدهی ها تا اردیبهشت ماه پراداخت می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمود زاده: بدهی ۳ میلیاردی فدراسیون تیر و کمان مربوط به دوره قبل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..