تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش سوال و جواب‌های آزمون «دوره آموزشی مدیریت فعالیت‌های اردویی» پیگرد قانونی دارد

فروش سوال و جواب‌های آزمون «دوره آموزشی مدیریت فعالیت‌های اردویی» پیگرد قانونی داردبه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود شکوهی مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: دوره آموزشی فرآیند محور برنامه‌ریزی و مدیریت فعالیت‌های اردویی با هدف آشنایی با قوانین و مقررات برگزاری اردوهای دانش‌آموزی از بهمن‌‌ماه سال جاری به صورت الکترونیکی در سراسر کشور برای فرهنگیان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی فعالیت‌های آموزشی دوره به نحوی طراحی شده که آموزش‌های لازم به صورت فرآیندی ارائه شود، تصریح کرد: جلسات برگزای این دوره آموزشی به ترتیب زمانی اعلام شده برای فراگیران فعال می‌شود.

شکوهی اظهار کرد: در طول دوره این امکان برای فراگیران در نظر گرفته شده که بتوانند در بحث و گفت‌وگوها و پرسش و پاسخ‌ها فعالیت داشته و در فعالیت‌های دوره مشارکت فعال داشته باشند.

غنا بخشیدن به آموزش‌های ارائه شده در اردوهای دانش‌آموزی

وی با اظهار تأسف ابراز کرد: اخیرا مشاهده شده است که برخی از گروه‌ها و کانال‌های مجازی در حال تبلیغ و فروش برنامه هایی تحت عنوان سوالات و پاسخ‌های آزمون این دوره هستند که از این طریق درآمدی برای خود کسب کنند.

مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هدف طراحان این برنامه‌ها صرفا کسب درآمد از فراگیران بوده است، تأکید کرد: این موارد به هیچ وجه مورد تأیید این اداره کل نیست و در صورت شناسایی افراد خاطی، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی صرفا در راستای تخریب اهداف دوره‌های آموزشی است، افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی در مرحله اول غنا بخشیدن به آموزش‌های ارائه شده در اردوهای دانش‌آموزی و کاستن از مخاطرات پیش روی این اردوهاست.

مدیر کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: با توجه به فرآیند محور بودن این دوره آموزشی ملاک قبولی در دوره، آزمون پایانی نبوده بلکه شرکت در طول دوره و فعالیت در آن است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش سوال و جواب‌های آزمون «دوره آموزشی مدیریت فعالیت‌های اردویی» پیگرد قانونی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..