تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان شاغل، دو شغله هستند/ در دنیای امروزی فشار بر زنان زیاد است

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر بهداشت در مراسم گرامیداشت روز زن در ستاد وزارت بهداشت گفت: افتخار می کنیم که اکثر همکاران ما در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، بانوان هستند؛همه ما در کشور، یک تیم هستیم و نیروی کار همانند چرخ دنده های یک ساعت هستند که اگر یکی از چرخ دنده ها خوب کار نکند، خروجی خوبی نخواهد داشت، بانوان در انجام امور، دقیق تر از آقایان هستند چون حوصله، صبر و انضباط آنها بهتر از مردان است.

وی اظهار کرد:در ۵ سال گذشته، همکاران ما در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی زحمات زیادی کشیدند، از دکتر صدر السادات معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر پریدار مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به دلیل توجه به همکاران، احترام گذاشتن به آنها و تلاش برای ایجاد آسایش برای خانواده همکاران، تشکر می کنم.

هاشمی تصریح کرد: بانوان نسبت به گذشته بیشتر درگیر کار و مشاغل شده اند و در کنار شغل خود، باید همسر داری و بچه داری کنند که واقعا سخت است اما خودشان خوشحال هستند و فکر می کنند که به استقلال رسیده اند و می گویند این شرایط به نفعشان است؛ در دوره دنیای مدرن، به زنان ظلم شده و فشار بر زنان زیاد است.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: زنان شاغل دوشغله هستند، یکی کار در بیرون از منزل و دیگری کار در منزل اگر چه ما دوست داریم زنان شاغل، شغل شان را بعنوان وظیفه اصلی خود در محل کار بشناسند؛ یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت در آینده، باید توجه به سلامت زنان کارمند باشد و غربالگری برای زنان شاغل در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی انجام شود.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر بهداشت در مراسم روز زن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان شاغل، دو شغله هستند/ در دنیای امروزی فشار بر زنان زیاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..