تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاریکاتور درخت‌ها ناموس شهر هستند!

محسن هاشمی: درخت‌ها ناموس شهر هستند! رییس شورای شهر تهران از برخورد با باتخریب کنندگان حقیقی و حقوقی فضای سبز در شورای شهر پنجم خبر داد.در ادامه کاریکاتور روز درختکاری را در ارتباط با درخت‌ها ناموس شهر هستند مشاهده خواهید کرد.

کاریکاتور روز درختکاریکاریکاتور روز درختکاریکاریکاتور درخت‌ها ناموس شهرند

محسن هاشمی در ابتدای جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه این هفته، هفته درختکاری است گفت: درخت برای شهر تهران در شرایط فعلی مفهوم حیاتی دارد چرا که در گذشته‌ای نه چندان دور تهران شهری سرسبز و پردرخت بود اما در دهه‌های اخیر بخش زیادی از این درخت‌ها و باغات برای ساختن برج‌های مسکونی و مجتمع‌های تجاری ریشه کن شده ‌است.

وی با بیان اینکه مرثیه سرایی برای باغات تهران مشکلی از شهر حل نمی‌کند گفت: ایجاد فضای سبز و پارک‌های جنگلی وسیع در حاشیه اگر چه اقدامی مناسب و قابل تقدیر است اما جایگزینی برای باغات و فضای سبز از دست رفته و یا در حال نابودی نیست.

وی افزود: این خط مشی که با نابودی فضای سبز و ایجاد پارک‌های حاشیه‌ای می‌توان تخریب را جبران کرد، سیاست مطلوب مدیریت جدید شهری نیست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از فضای سبز گفت: در تهران وحومه آن علاوه بر زمین خواری و گیاه‌خواری، متاسفانه کوه خواری هم شایع شده و بسیار ی از مناطق باارتفاع بیش از ۱۸۰۰ متر مورد ساخت و ساز غیر قانونی قرار گرفته و سپس قانونی شده است.

کاریکاتور روز درختکاری و کاشت نهال نو

هاشمی با بیان اینکه شورای شهر پنجم بر خود واجب می داند با سرلوحه قرار دادن توصیه رهبر انقلاب در صیانت از فضای سبز از هر گونه تخلف و آسیب زدن به محیط زیست به خصوص از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی پرقدرت مقابله کند اظهار کرد:‌ از درختان که نفس مردم هستند همچون ناموس شهر صیانت کرده و به جای هر درخت قطع شده که ثمره سیاسی کاری سیاستمداران بوده است، جلوگیری کرده و نهال نو می کاریم.

وی مجددا با خواندن یک بیت شعر گفت:‌ جای مردان سیاست بنشانید درخت تا هوا تازه شود.

درباره محسن هاشمی بیشتر بدانید

کاریکاتور روز درختکاریمحسن هاشمی پسر بزرگ اکبر هاشمی رفسنجانی

محسن هاشمی پسر بزرگ اکبر هاشمی رفسنجانی و رئیس شورای شهر تهران است. او ۱۳ سال ریاست هیئت‌مدیره و مدیرعاملی شرکت متروی تهران را بر عهده داشته‌است. وی در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نفر اول لیست امید از طرف اصلاح‌طلبان معرفی شد و با ۱٬۷۵۶٬۰۸۶ رای به عنوان نفر اول پیروز انتخابات شد. او در چهارمین دورهٔ شورای اسلامی شهر تهران، گزینهٔ اصلی اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران بود، که در نهایت مغلوب محمدباقر قالیباف شد.

محسن بزرگ‌ترین پسر اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس جمهور اسبق و نماینده و رئیس سابق
مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام است. او نایب‌رئیس اتحادیهٔ بین‌المللی
حمل و نقل عمومی در منطقهٔ خاورمیانه و شمال آفریقا است.

کاریکاتور روز درختکاری از زبان محسن هاشمی

در گذشته در مشاغل گوناگون مانند رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس بازرسی ویژه ریاست جمهوری و عضو هیئت مدیره سازمان صنایع دفاع اشتغال داشته‌است. پس از سالها تلاش مهندس ابراهیمی اصل، وی در سن ۳۶ سالگی مدیر عامل شد و در زمان وی متروی تهران راه‌اندازی شد. او تا ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ عهده‌دار این سمت بود. محسن هاشمی در طول دو سال شهرداری محمود احمدی‌نژاد همچنان پست خود به‌عنوان مدیرعامل مترو را حفظ کرد. همچنین احمدی‌نژاد استعفای او را نپذیرفت.

محسن هاشمی رفسنجانی هم‌زمان یک مؤسسه انتشاراتی به نام دفتر نشر معارف انقلاب را
اداره می‌نماید که ناشر کتب تخصصی تألیف وی و خانواده وی، به ویژه دوره خاطرات
اکبر هاشمی رفسنجانی از قبل و بعد از انقلاب اسلامی می‌باشد

محسن هاشمی همچنین رئیس هیئت مدیره اتحادیه قطارهای شهری کشور بوده و ریاست
هیئت مدیره انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران و شرکتهای تابعه را هم به‌عهده دارد.
وی همچنین به نیابت از پدرش در هیئت مدیره بنیاد رفاه که ناصر باهنر مدیر عامل آن است عضو می‌باشد.
او به زبان‌های فرانسه و انگلیسی تسلط دارد و کتاب آنالیز رایانه‌ای قالب‌های تزریقی،
توسعهٔ پاک، انرژی پاک و ماجرای مک‌فارلین از تألیفات وی است.

او در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ از سمت ریاست هیئت‌مدیره و مدیر عامل شرکت متروی تهران
کناره‌گیری کرد و شهردار وقت تهران، محمدباقر قالیباف با استعفایش موافقت نمود و او را به سمت
مشاور شهردار و عضو هیئت‌مدیره منصوب کرد. در دولت یازدهم به ریاست‌جمهوری حسن روحانی،
عضویت هیئت‌مدیرهٔ شرکت مادرتخصصی حمل و نقل ریلی کشور نیز به او واگذار شده‌است.
وی در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در انتخابات شورای شهر تهران بیشترین رای را در لیست امید بدست آورد.

سرپوش و ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاریکاتور درخت‌ها ناموس شهر هستند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..