تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از جمع‌آوری فعالان حقوق بشر اجاره‌ای تا وقتی که «بی‌بی‌سی» از هول حلیم ته دیگ می‌افتد

بعد از یک هفته تبلیغ ضد ایرانی بی بی سی و منافقین و ضد انقلاب فقط ۳۰ نفر آمدند؛ اجاره مثلا هوادار‌ هم جواب نداد!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که خبر‌ آمد «علیرضا آوایی» وزیر دادگستری در صدر هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران در سی و هفتمین نشست شورای حقوق بشر در ژنو سوئیس، حضور و سخنرانی خواهد داشت. انتشار همین خبر کافی بود که اتاق تخریب ضدانقلاب آغاز به کار کند و با مانور تبلیغاتی در فضای مجازی و سایر رسانه‌های مستقر در غرب، به خیال خام خود، پروژه مخدوش کردن وجهه بین‌المللی جمهوری اسلامی را پیش ببرند.

ضدانقلاب در گام نخست، ادعاهایی علیه وزیر دادگستری ایران طرح و درخواست جلوگیری از حضور وزیر دادگستری در اجلاس مزبور را مطرح کردند که البته دست اندرکاران سی و هفتمین نشست شورای حقوق بشر در ژنو، وقعی به چنین درخواست بلاوجه و خارج از عرف نگذاشتند و دولت سوییس رسما اعلام کرد هیچ مشکلی برای حضور علیرضا آوایی در ژنو وجود ندارد.

همچنین دادستانی سوئیس نیز علیرغم اینکه عناصر ضدانقلاب وکیلی را به استخدام گرفته بودند تا اقدام قضایی آغاز کنند، توجهی به شکایت آن‌ها ننمود. دفتر کمیسرعالی حقوق بشر نیز به آن‌ها اعلام کرد که کشور‌ها خود تصمیم می‌گیرند چه نماینده‌ای را برای شرکت در اجلاس‌های شورای حقوق بشر اعزام کنند.

 

بعد از یک هفته تبلیغ ضد ایرانی بی بی سی و منافقین و ضد انقلاب فقط ۳۰ نفر آمدند؛ اجاره مثلا هوادار‌ هم جواب نداد!

زمانیکه تمام تلاش‌های عناصر ضدانقلاب حتی علی‌رغم ورود آمریکا در جلوگیری از حضور و سخنرانی هیئت ایرانی در ژنو با ناکامی مواجه شد؛ آن‌ها به همان سناریوی نخ نما روی آوردند.

گام بعدی ضد انقلاب با پیمانکاری گروهک تروریستی منافقین بود. منافقین که که هوادارهای اجاره‌ا‌ی‌شان هم این روزها به حداقل رسیده است و دستشان به خون بیش از 17000 هزار ایرانی آلوده است، آزادانه در کشورهای مدعی حقوق بشر رفت و آمد می کنند، آن ها حتی در مقر حقوق بشر سازمان ملل هم برای خود جایگاهی دارند .

بعد از یک هفته تبلیغ ضد ایرانی بی بی سی و منافقین و ضد انقلاب فقط ۳۰ نفر آمدند؛ اجاره مثلا هوادار‌ هم جواب نداد!

سناریوی نخ نما شده منافقین / جمع آوری فعالان حقوق بشر اجاره ای

سناریویی بسیار برجسته و نخ نماست. دستور کار آن نیز بدین صورت است که پس از قطعیت حضور یک هیئت از ایران در فلان سمینار یا همایش در فلان کشور غربی، عناصر اجاره ای منافقین با جیره و مواجب رسیده از برخی کشورهای مرتجع منطقه و حامیانشان در کنگره و همچنین به مدد اختاپوس رسانه‌ای تحت کنترل خود، شروع به غوغاسالاری و هجمه پراکنی می‌کنند.

نکته طنز ماجرا آنجایی بود که در پای درخواست مضحک عناصر ضدانقلاب، امضای گروهک تروریستی منافقین نیز به چشم می‌خورد؛ گروهکی که سرکردگانش این روز‌ها با دریوزگی برخی دولتمردان اروپایی و آمریکایی در حومه پاریس و برخی نقاط دیگر اروپا، روزگار می‌گذرانند و بنا بر آمار و اسناد متواتر، ۱۷ هزار شهروند ایرانی را به قتل رسانده‌اند. کارنامه گروهک تروریستی منافقین در جنایت پیشگی به قدری تاریک و سیاه است که مردم ایران از عناصر این گروهک با عنوان داعشی‌های دهه ۶۰ یاد می‌کنند.

برنامه گروهک تروریستی منافقین به همراه سلطنت طلبان، همیشه مشخص است، آوردن عده ای با وعده پول و غذا در مقابل محل نشست های بین المللی با حضور هیئت ایران و تجهیز آن‌ها به نماد‌های خاص، این مزدوران را مردم معترض علیه ایران جا می‌زنند که در اکثر موارد با وجود هزینه کرد فراوان از سوی عناصر ضدانقلاب، تعداد مزدوران اجاره‌ای که سعی می‌شود بجای معترضان جا زده شوند، باز هم به جمعیتی بیشتر از ۲۰ الی ۳۰ نفر نمی‌رسند.

میتینگ تبلیغاتی منافقین با مشارکت جنایتکاران بین‌المللی و مزدوران اجاره‌ای

فاز بعدی: اختاپوس رسانه ای وارد میدان می شود

البته عناصر ضدانقلاب در چنین مواقعی با بهره‌گیری از شگرد‌های رسانه‌ای و تصویربرداری همچون ارائه تصاویر بسته سعی می‌کنند، تجمع ترتیب داده شده را پرشمار و گرم، القاء و تبلیغ کنند که این شگرد نیز در سال‌های اخیر دیگر جواب نمی‌دهد و با انتشار تصاویر اصلی از سوی شهروند خبرنگاران، خیلی زود تشت رسوایی ضدانقلاب از بام می‌افتد.

سناریو نخ‌نما فوق‌الذکر در هفته گذشته یکبار دیگر از سوی ضدانقلاب تکرار شد که البته همچون همیشه برای آن‌ها عایدی جز سرشکستگی مفتضحانه نداشت.

یعنی موج هشتگ‌ها و فعالیت‌های ایذایی را در اختاپوس رسانه‌ای ضدانقلاب برای حاشیه‌سازی هنگام سخنرانی وزیر دادگستری ایران در سی و هفتمین نشست شورای حقوق بشر، به راه انداختند. این پروژه ضدانقلاب نیز شکست خورد و تنور ایران ستیزی آن‌ها حتی با وجود تحرکات آمریکایی‌های ایران ستیزی همچون «نیکی هیلی» گرم نشد.

ضدانقلاب در گام بعد به سراغ همان پروژه اجاره مزدور رفتند؛ برای این منظور تعدادی افراد را استخدام کردند و با پرداخت مبالغی از آن‌ها خواستند که در حین سخنرانی وزیر دادگستری ایران در نشست ژنو، با سردادن شعارهایی، ایجاد اخلال کنند.

رسانه‌هایی نظیر بی‌بی‌سی فارسی نیز در این بخش از سناریو ضدانقلاب، به کار گرفته شدند و با انتشار مطالب جهت‌دار و با برجسته‌سازی تجمع صورت گرفته در مقابل دفتر سازمان ملل در ژنو (تجمع همان مزدوران اجاره‌ای) سعی کردند اجزای پازل ضدایرانی خود را تکمیل کنند.

بعد از یک هفته تبلیغ ضد ایرانی بی بی سی و منافقین و ضد انقلاب فقط ۳۰ نفر آمدند؛ اجاره مثلا هوادار‌ هم جواب نداد!

بعد از یک هفته تبلیغ ضد ایرانی بی بی سی و منافقین و ضد انقلاب فقط ۳۰ نفر آمدند؛ اجاره مثلا هوادار‌ هم جواب نداد!

بی بی سی فارسی به همراه برخی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور برای برجسته سازی پروژه ضدانقلاب در یک خبرسازی مضحک مدعی شدند که «هنگام برگزاری جلسه سخنرانی وزیر دادگستری ایران در نشست ژنو حدود ۱۵۰ نفر با پرچم گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی در مقابل مقر سازمان ملل تظاهرات کردند»!

در فیلم هایی که حتی خود عناصر رسانه ای منافقین و ضد انقلاب در فضای مجازی منتشر کرده اند کاملا مشخص است که تعداد آن‌ها از نهایتا ۲۰ الی ۲۵ نفر تجاوز نمی‌کند.

بعد از یک هفته تبلیغ ضد ایرانی بی بی سی و منافقین و ضد انقلاب فقط ۳۰ نفر آمدند؛ اجاره مثلا هوادار‌ هم جواب نداد!

 

افشاگری معاون بین الملل ستاد حقوق بشر از آنچه در ژنو رخ داد

کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر کشورمان که در هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به ژنو جهت شرکت در سی و هفتمین نشست شورای حقوق بشر حضور داشت در این رابطه طی یادداشتی تصریح می‌کند که «اینجانب که در تمامی برنامه‌ها و شورا حضور داشتم، به هنگام عبور از جلوی دفتر سازمان ملل، تعداد ۲۰ تا ۲۵ نفر را دیدم که به اصطلاح تجمع اعتراضی به راه انداخته بودند. این همه تحرک، پیگیری و هزینه، فقط ۲۵ نفر؟! فیلم‌های این تجمع در یوتیوب نیز منتشر شده و همگان می‌توانند به راستی آزمایی این واقعیت بپردازند».

غریب‌آبادی در همان یادداشت اشاره می‌کند که «به هنگام سخرانی وزیر در شورای حقوق بشر نیز احدی به نشانه اعتراض سالن جلسه را ترک نکرد.

اشاره معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر کشورمان به خبرسازی جعلی دیگری است که بی بی سی فارسی به ناشیانه‌ترین شکل ممکن به موجب تقسیم کار صورت گرفته در جریان ضدانقلاب، در حین سخنرانی وزیر دادگستری در نشست ژنو انجام داد و مدعی شد که «در جریان سخنرانی علیرضا آوایی وزیر دادگستری ایران در سی و هفتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، چند دیپلمات جلسه را ترک کردند»!

بعد از یک هفته تبلیغ ضد ایرانی بی بی سی و منافقین و ضد انقلاب فقط ۳۰ نفر آمدند؛ اجاره مثلا هوادار‌ هم جواب نداد!

 

نتیجه چه شد؟
اما حواشی کاذب ساخته شده برای حضور وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران در سی و هفتمین نشست شورای حقوق بشر در ژنو سوییس، نشان داد گروهک تروریستی منافقین - که این روزها زیر چتر حمایتی سرویس های جاسوسی غربی - عبری و عربی هستند و کما فی السابق با خیانت به مردم ایران ارتزاق می کنند - پوشالی تر از آن هستند که مدعی‌اند و حتی از گردآوردی به اصطلاح هوادارهای اجاره ای عاجز هستند.

علت استفاده از لفظ «اجاره‌ای» برای اعضای حاضر در میتینگ‌های منافقین، به این سبب است که عناصر این گروهک تروریستی که شهریور ماه سال ۹۵ به طور کامل از کمپ لیبرتی عراق اخراج شدند و عازم آلبانی شدند، به دستور سرکرده گروهک تروریستی منافقین به صورت محبوس و ایزوله نگهداری می‌شوند.

تیرماه سال جاری که میتینگ منافقین در پاریس در حال برگزاری بود، (ع. ن) یکی از اعضای اپوزیسیون فاش کرد که سرکردگان منافقین از انتقال عناصر خود از آلبانی به پاریس هراس دارند چرا که می‌دانند آن‌ها به محض رسیدن به پاریس، فرار را بر قرار ترجیح می‌دهند! از همین رو سرکردگان منافقین برای تدارک میتینگ‌های خود در پاریس، با پرداخت پول به دانشجویان لهستانی و بلغاری، سعی می‌کنند مجالس خود را گرم کنند.

تناقض اروپایی‌ها!
حضور و زیست سرکردگان متوحش این گروهک تروریستی در اروپا و از جمله فرانسه به شدت محل تامل است. تروریست‌هایی که دستانش به خون هفده هزار ایرانی آلوده است و در عراق نیز جنایت‌های سازمان یافته ای را در مشارکت با رژیم بعثی صدام انجام دادند.

سرکرده گروهک تروریستی منافقین ، در حومه پاریس مستقر است و با سیاهه‌ای از اعمال جنایتکارانه و کشتار مردم بیگناه، در کمال تعجب بعضا مورد لطف دولت فرانسه نیز قرار می‌گیرد.

از جمله آنکه، دولت فرانسه در مقاطع معینی از سال به سرکردگان این گروهک تروریستی اجازه می‌دهد که با دعوت از برخی سیاستمداران آمریکایی و اروپایی، میتینگ برگزار کنند.

این جنایتکاران چندین سال است که در پاریس روزگار می‌گذرانند و با بودجه‌های اهدایی دول غربی، ضمن برگزاری میتینگ‌هایی، به توطئه‌چینی علیه ملت ایران مشغول‌اند.

آنچه در این میان تعجب‌برانگیز است، گشت‌وگذار و زندگی آزادانه سرکردگان جنایتکار گروهک تروریستی منافقین در فرانسه است. امری که با ادعای مقامات این کشور در توجه به حقوق بشر ناسازگار است. اگر مقامات فرانسوی در ادعای خود مبنی بر احترام به حقوق بشر صادق‌اند باید بدون فوت وقت، سرکردگان جنایتکار گروهک تروریستی منافقین این جنایتکاران علیه بشریت را از سرزمین خود اخراج کنند.

میتینگ‌های منافقین با میزبانی فرانسوی و هدایای آمریکایی
طی سال‌های اخیر شاهد بودیم که فرانسوی‌ها نه تنها برای اخراج این تروریست‌ها از کشور خود اقدام نکرده‌اند، بلکه اجازه برگزاری تور و میتینگ و تجمع و اجلاس هم به این جانیان داده‌اند.

در اواخر آذرماه، دولت فرانسه برای چندمین بار طی سال‌های اخیر به گروهک تروریستی منافقین مجوز تجمع داد. تجمعی که در در میدان «انولید پاریس» در کنار وزارت خارجه فرانسه برگزار شد و قابل تامل آنکه «ژان پیر میشل» سناتور سابق فرانسوی نیز در این تجمع سخنرانی کرد.

دهن‌کجی مقامات الیزه
اما دولت فرانسه پیش‌تر نیز برای سرکردگان گروهک تروریستی منافقین امکاناتی از این دست فراهم کرده بود. در دهم تیرماه سال جاری درست ۴۸ ساعت پس از سفر ظریف وزیر خارجه کشورمان به پاریس، مسئولان فرانسوی به سرکردگان جنایتکار گروهک تروریستی منافقین اجازه برگزاری میتینگ دادند. ظریف هم در واکنش به این موضوع، آن را یک نقطه ابهام در روابط ایران و فرانسه دانست.

در نشست ۱۰ تیر ۹۶ منافقین در پاریس، که برخی رسانه‌های غربی از آن با عنوان خیمه شب‌بازی یاد کردند، اکثر چهره‌های غربی و عربی ایران‌ستیز از جمله «نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک و از چهره‌های نزدیک به دونالد ترامپ، «جوزف لیبرمن» عضو حزب دموکرات آمریکا، «جان بولتون» نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد و پای ثابت میتینگ‌های نمایشی منافقین، «میشل دو کولور» نماینده مجلس ملی فرانسه و هم حزبی امانوئل ماکرون رئیس جمهور این کشور به همراه «ترکی الفیصل» شاهزاده متنفذ سعودی، حضور داشتند.

نکته قابل تامل آن بود که مقامات فرانسوی پس از این نشست به خود زحمت ندادند که به اعتراض مسئولان ایرانی پاسخ دهند. موضوعی که برخی رسانه‌های داخلی از آن بعنوان دهن‌کجی پاریس یاد کردند.

منبع: میزان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از جمع‌آوری فعالان حقوق بشر اجاره‌ای تا وقتی که «بی‌بی‌سی» از هول حلیم ته دیگ می‌افتد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..