تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار سهام همچنان قرمز پوش است

به گزارش شما نیوز؛ امروز شنبه ۱۹ اسفند در اولین روز کاری هفته بورس تهران تعداد ۱۳۳ هزار دفعه معامله بین فعالان این بازار صورت گرفت، که طی آن تعداد ۶۸۵ میلیون سهم به ارزش ۱۷۵ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. شاخص کل بورس با افت ۲۶۵ واحدی مواجه و در رقم ۹۶۵۹۴ واحد بسته شد. شاخص هم وزن بورس با افت ۶۹ واحدی در رقم ۱۷۲۴۳ واحد بسته شد. در معاملات امروز پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، گسترش نفت وگاز پارسیان، پتروشیمی فجر و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار بورس داشته اند.
در بازار فرابورس امروز تعداد ۳۳ هزار معامله انجام شد که طی آن ۲۸۰ میلیون سهم به ارزش ۹۰۳ میلیارد تومان داد و ستد شد. در این بازار شاخص آیفکس با رشد ۴.۲ واحدی در رقم ۱۰۸۴ واحد بسته شد.
روز چهارشنبه ۱۰ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری شفادارو عرضه اولیه شد و امروز در اولین روز معاملاتی سهام این شرکت، صف خرید نماد تازه وارد "شفا"حتی یک روز نیز دوام نیاورد و معاملات متعادل مثبتی را از این نماد در حاشیه ۴ درصد مثبت و محدوده‌ی قیمتی ۴،۳۱۹ ریال نظاره گر بوده ایم.
بازار سهام همچنان قرمز پوش است
توقف و بازگشایی نمادها:
در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت داروسازی امین جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور اصلاح اساسنامه، شرکت داروسازی ابوریحان با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف. متوقف شدند.
نماد معاملاتی فیبر ایران (چفیبر) پس از تغییر ۲۰ ریال سود پیش بینی شده هرسهم قبلی به ۷۷ ریال زیان هرسهم در پیش بینی جدید و ارائه تعدیل منفی ۴۸۵ درصدی، با افت ۲.۷ درصدی و با قیمت ۴،۱۰۲ ریال بازگشایی شد.
نماد معاملاتی شرکت نیروکلر (شکلر) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و تصویب افزایش سرمایه ۲۵% از محل مطالبات و آورده نقدی، با قیمت ۳،۶۹۸ ریال بازگشایی شد.
نماد معاملاتی شرکت پاکسان (شپاکسا) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و تقسیم سود نقدی به مبلغ ۴۱۰ ریال، با قیمت ۴،۰۰۰ ریال متعادل مثبت و در حاشیه‌ی قیمتی صفرتابلو بازگشایی شد.
نمادمعاملاتی شرکت کویرتایر (پکویر) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و تقسیم سود نقدی به مبلغ ۴۵۷ ریال، با رشد حدودا ۴.۶ درصدی و با قیمت ۲،۹۹۰ ریال به گردونه‌ی معاملات بازگشت.
نماد معاملاتی لابراتوری داروسازی دکتر عبیدی (دعبید) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و تقسیم سود نقدی به مبلغ ۱۱۲ ریال، متعادل منفی در حاشیه‌ی قیمتی صفرتابلو و با قیمت ۲۵،۵۰۰ ریال بازگشایی شد.
نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو (خودرو) با توجه به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده، متعادل منفی در حاشیه‌ی قیمتی صفرتابلو و با قیمت ۲،۶۹۰ ریال به گردونه‌ی معاملات بازگشت.
نماد معاملاتی داروسازی سبحان انکولوژی (دسانکو) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه ۲۲% از محل مطالبات و آورده نقدی و اعمال آن در سامانه معاملاتی، با افت ۴.۳ درصدی و با قیمت ۱،۳۵۰ ریال بازگشایی شد.
نماد معاملاتی شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع) پس از افشای اطلاعات با اهمیت – گروه الف. ارائه تعدیل مثبت ۱۹۸ درصدی، با رشد حدودا ۱۵ درصدی و با قیمت ۴،۰۴۷ ریال بازگشایی شد. حق تقدم ارفع نیز با افت ۱۲ درصدی و با قیمت ۱،۷۷۵ ریال بازگشایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار سهام همچنان قرمز پوش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..