تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معامله بیش از 69 میلیون کیلو وات ساعت برق در بورس انرژی ایران

طی این هفته، سهم معاملات برق در تابلوی برق بازار فیزیکی از کل حجم معاملات مقدار 14 میلیون و 523 هزار کیلووات ساعت بود.

به گزارش شمانیوز، در جریان معاملات آخرین روز هفته منتهی به چهارشنبه (۱۶ اسفند ماه ۹۶)، بازار برق بورس انرژی ایران شاهد معامله یک میلیون و ۷۷۲ هزار قرارداد معادل ۲۶ میلیون و ۵۸۰ هزار کیلووات ساعت به ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال بود.
در این روز، نماد‌های میان باری با متوسط قیمت ۲۵۴ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.
طی هفته منتهی به ۱۶ اسفند ۶۹ میلیون و ۷۸۰ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال در بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفت. سهم معاملات برق در تابلوی برق بازار فیزیکی از کل حجم معاملات مقدار ۱۴ میلیون و ۵۲۳ هزار کیلووات ساعت بود.
خاطر نشان می‌شود در آغاز جلسه معاملاتی این روز نماد‌های بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۷ فروردین ۹۷ گشایش یافتند.
نماد‌های بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۰ تا ۲۲ اسفند ۹۶ در پایان جلسه معاملاتی این روز متوقف شده و فرایند تحویل آن‌ها آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معامله بیش از 69 میلیون کیلو وات ساعت برق در بورس انرژی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..