تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه های پیشنهادی سال 97 در دستور کار شورای پدافند غیرعامل کرمان قرار گرفت + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هشتمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کرمان پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال 96 پرداخت.

پیمان سلاجقه اظهار داشت :در سالی که گذشت،طرح جامع پدافند غیرعامل بعنوان طرح نمونه ملی و استاندار کرمان بعنوان استاندار نمونه کشور در زمینه پدافند غیرعامل انتخاب گردید.

برنامه های پیشنهادی سال 97 در دستور کار شورای پدافند غیرعامل کرمان قرار گرفت + تصاویر

وی همچنین در ادامه گفت: در سال 96 آموزش شهرستان ها پایان یافت و برای برخی از دستگاه های اجرایی استان نیز آموزش برگزار گردید. و همچنین با دستور استاندار محترم و مدیریت معاونت محترم سیاسی و امنیتی اعتبار مناسبی برای مصون سازی اختصاص داده شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، از همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات، ادارات کل دامپزشکی و جهاد کشاورزی شمال و جنوب استان، دادستانی، صداو سیما و ادارات کل امنیتی و اجتماعی استانداری برای همکاری صورت گرفته در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و جلوگیری از ورود نهال های آلوده به استان و اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی پست های قرنطینه دامی و نباتی در سراسر استان قدردانی کرد.

برنامه های پیشنهادی سال 97 در دستور کار شورای پدافند غیرعامل کرمان قرار گرفت + تصاویر

در ادامه شورای پدافند غیرعامل دستور کار جلسه مبنی بر تصویب برنامه های پیشنهادی پدافند غیرعامل در سال 97 را مورد بررسی قرار داده و اعضای دائم شورای پدافند غیرعامل در خصوص موارد چون برگزاری رزمایش های استان در حوزه های سایبری ،زیستی و کالبدی، فرهنگ سازی و برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی برای دستگاه های اجرایی و شهرستان ها، تهیه طرح های جامع پدافند غیرعامل استان، مصون سازی زیرساخت ها و طبقه بندی مراکز ثقل، فعال سازی ارکان ساختاری پدافند غیرعامل و پیگیری و اجرای الزامات پدافند غیرعامل اظهارات خود را بیان کردند.

برنامه های پیشنهادی سال 97 در دستور کار شورای پدافند غیرعامل کرمان قرار گرفت + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه های پیشنهادی سال 97 در دستور کار شورای پدافند غیرعامل کرمان قرار گرفت + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..