تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی ربیعی از مادران، همسران و دختران داغدیده حوادث تلخ اخیر

کلامی با مادران، همسران و دختران داغدیده حوادث تلخ اخیربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود، از مادران، همسران و دختران  داغدیده حوادث تلخ اخیر، به خاطر کاستی ها و کوتاهی ها پوزش طلبید.

ربیعی در اینستاگرام نوشت:

"کلامی با مادران، همسران و دختران داغدیده حوادث تلخ اخیر

به خوبی می دانم امسال روز زن ، بدون حضور فرزندان، همسران و پدران تان چقدر تلخ و جانگداز است. روزی که انتظار داشتید تا با عزیزتان به جشن بنشینید و در میلاد فاطمه(س) جمعی شاد و دلپذیر داشته باشید.

من ضمن احترام و بزرگداشت یاد تمام آتش نشانان وظیفه شناسمان در پلاسکو، کارگران زحمت کش معدن یورت که با جان کار کردند، دریانوردان سخت کوش سانچی که در میان آب، در آتش سوختند و تن و دل به دریا سپردند، و تلخ تر از همه، مسافرانی که برای کسب معاش و آبادانی ایران امروز راهی سفری بی بازگشت شده و در سرمای نفس گیر دنا آسمانی شدند، به عنوان فردی کوچک از جامعه بزرگ ایرانی و مسئولی که در همه حال خود را در کنار این مصائب و بازماندگان این حوادث تلخ می بینم و احساس مسئولیت می کنم، ضمن ابراز همدردی، از کاستی ها و کوتاهی ها پوزش می طلبم و خود را در کنار شما می بینم.

ضمن تسلیت مجدد فقدان عزیزان از دست رفته، در این روز، به تاسی از روح بزرگ فاطمه زهرا (س) که همواره آرام بخش آلام مان بوده، برایتان آرامش دل و روح آرزو می کنم و همدل و همراه شما هستم."

کلامی با مادران، همسران و دختران داغدیده حوادث تلخ اخیر

انتهای پیام/

همدردی ربیعی با مادران، همسران و دختران داغدیده حوادث تلخ اخیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی ربیعی از مادران، همسران و دختران داغدیده حوادث تلخ اخیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..