تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفر از تمدید قراردادش استقبال کرد و به زودی این کار را نهایی می‌کنیم/ امیدوارم منصوریان هر جایی که هست، موفق باشد

ساعت24- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در امارات با شفر صحبت کردیم و او هم از تمدید قراردادش استقبال کرد و به زودی این کار را نهایی می‌کنیم.

حسن زمانی درباره بحث تمدید قرارداد با وینفرد شفر اظهار داشت: در امارات با شفر صحبت کردیم و او هم از این موضوع استقبال کرد. قرار شده در جلسه آینده هیئت مدیره استقلال در این رابطه تصمیم گرفته شود.

وی در مورد گلایه‌های وینفرد شفر از نبود امکانات در باشگاه گفت: این مسائل پیش پا افتاده است و حل می‌شود. شفر از تمدید قراردادش استقبال کرد و به زودی این کار را نهایی می‌کنیم. قبول داریم مسائلی که او مطرح کرده، باید حل شود و چیزی نیست که حل نشود. یک مربی اروپایی درجه یک مثل شفر باید این چیز‌ها را داشته باشد تا کارش را پیش ببرد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان تصریح کرد: در امارات قرار بود رضا افتخاری و پندار توفیقی صحبت‌هایی داشته باشند. قطعا آن‌ها مذاکرات اولیه را انجام داده‌اند.

زمانی در خصوص اینکه گفته می‌شود در امارات از او به خاطر اینکه منصوریان از استقلال رفته تشکر کرده‌اند، تاکید کرد: اتفاقا منصوریان را دوست داریم و امیدوارم هر جایی که هست موفق باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفر از تمدید قراردادش استقبال کرد و به زودی این کار را نهایی می‌کنیم/ امیدوارم منصوریان هر جایی که هست، موفق باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..