تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو پیگیر بازگشت سریع عالیشاه به پرسپولیس/ یک هافبک رفتنی است؟

ساعت24-سرمربی تیم پرسپولیس به صورت جدی خواهان بازگشت بازیکن سرباز این تیم شده است.

وضعیت مبهم امید عالیشاه و اخبار ضد و نقیض درباره پایان یافتن خدمت سربازی این بازیکن باعث شده تا هر روز اخبار جدیدی درباره این بازیکن منتشر شود.

این در حالی است که برانکو سرمربی پرسپولیس هم از مسئولان باشگاه خواستار این شده تا وضعیت این بازیکن هر چه زودتر مشخص شود.

سرمربی پرسپولیس در محفلی دوستانه عنوان کرده که به صورت جدی خواهان حضور امید عالیشاه است و تلاش باید انجام شود تا این بازیکن به تیمش باز گردد.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرده که اگر عالیشاه را به خدمت بگیرد با توجه به محرومیت از پنجره نقل و انتقالات دیگر نیازی به بازیکن جدید نخواهد بود.

اصرار برانکو برای حضور عالیشاه می تواند نشانه جدایی قطعی یکی از هافبک های پرسپولیس در پایان فصل باشد چرا که در حال حاضر نیز چند هافبک در هر بازی مجبور به نیمکت نشینی هستند و با حضور عالیشاه، ترافیک در این خط بیشتر هم می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو پیگیر بازگشت سریع عالیشاه به پرسپولیس/ یک هافبک رفتنی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..