تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش جدید نیمار؛بازگشت به بارسلونا!

ساعت24-گویا ستاره برزیلی پاریسن ژرمن خواهان بازگشت به تیم سابق خود است.

شاید غیر منتظره ترین اتفاق ممکن در نقل و انتقالات تابستانی، جدایی نیمار از بارسلونا و پیوستنش به پاریسن ژرمن بود. اتفاقی که با پرداخت 222 میلیون یورو توسط ناصر الخلیفی جهت فسخ قرارداد نیمار با بارسلونا افتاد و هواداران این تیم را در شوک فرو برد.

نیمار که با پیوستن به باشگاه پاریسی به دنبال خروج از زیر سایه مسی و به تبع آن فتح توپ طلا بود، خیلی زود در پی اس جی به همه کاره این تیم تبدیل شداما این موضوع به مذاق تعدادی از بازیکنان این تیم خوش نیامد و اختلافاتی جدی بین او و کاوانی بروز کرد.

چند ماه از حضور نیمار در پی اس جی می گذرد و در همین مدت خبرهایی مبنی بر نارضایتی او از کیفیت لیگ فرانسه و نیز کادر فنی باشگاه پاریسی شنیده می شود. حالا با حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان، نیمار بیش از گذشته از پیوستن به این باشگاه پشیمان است.

در همین رابطه امروز موندودپورتیوو- از رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا- ادعای عجیبی را مطرح کرده که به نظر درست می آید.

گویا نیمار ماه گذشته و پیش از مصاف با رئال، برای مسی و یکی دو بازیکن دیگر بارسا که هنوز هم با آنها در ارتباط است، پیغام فرستاده که تمایل به بازگشت دارد. او این درخواست را مستقیما به یکی از مدیران بلندپایه باشگاه نیز فرستاده است.

جدایی نیمار از پی اس جی اما به این راحتی ها هم نیست زیرا ناصر الخلیفی هرگز اجازه نخواهد داد که این ستاره برزیلی فقط پس از یک سال این تیم را ترک کند. بلکه نیمار از حالا به تابستان 2019 می اندیشد و در صحبت با مدیر بارسا از او خواسته است که تمام راه هایی که به بازگشت او ختم خواهد شد را بررسی کند.

با این حال موندودپورتیوو اعتقاد دارد که این درخواست ممکن است سیاست خاصی از سوی نیمار نیز باشد چرا که همه می دانند رئال برای تابستان 2019 به شدت خواهان جذب اوست و بعید نیست که نیمار بخواهد با این بازی جدید، پیوستنش به کهکشانی ها را توجیه کند.

او در حال حاضر یک پرونده علیه بارسا در دادگاه دارد و باشگاه نیز از شماره 11 سابق خود شکایت کرده است. وجود چنین رابطه ای بین باشگاه و بازیکن، فعلا هرگونه احتمال بازگشت را رد می کند. به همین دلیل ممکن است هدف نیمار از ارائه این درخواست توجیه پیوستن احتمالی اش به رئال باشد. او می تواند بعدا ادعا کند که علاقه قلبی اش بازگشت به بارسا بود اما با این درخواست مخالفت شد و در نهایت او چاره ای جز پیوستن به رئال مادرید نداشت.

نیمار که حالا به دلیل مصدومیت ادامه فصل را هم از دست داده و دیگر باید خود را برای جام جهانی آماده کند، روزهای سخت تر و پر التهاب تر از این را پیش روی خود می بیند. التهاب هایی که از الان برای تابستان 2019 کلید خورده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش جدید نیمار؛بازگشت به بارسلونا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..