تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت سکه و ارز در آخرین روز کاری هفته

در معاملات آخرین روز هفته بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید ۱۸۰۰ تومان نسبت به چهارشنبه کاهش یافت؛ دلار آمریکا هم بدون تغییر ۴ هزارو ۴۹۱ تومان فروخته شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، و به نقل از مهر، سکه بهار آزادی طرح جدید پنجشنبه در بازار تهران با یک هزار و ۸۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۵۸۹ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.  سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۹ هزار تومان افت، با قیمت یک میلیون و ۵۵۳ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم سکه بهار آزادی با ۳ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز چهارشنبه ۷۷۷ هزار تومان به فروش رسید و ربع سکه ۴۹۲ هزار تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته تغییری نداشت.

بر این اساس سکه گرمی پنجشنبه در بازار با ۱۱ هزار تومان رشد قیمت در مدت مشابه ۳۴۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۰۰ تومان افت ۱۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان داد و ستد شد.

صرافی‌های پایتخت پنجشنبه هر دلار آمریکا را با یک تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۴۹۱ تومان فروختند. همچنین هر یورو با رشد ۳۰ تومانی در مدت مشابه ۵ هزار و ۶۲۴ تومان و هر پوند نیز با ۱۱ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت ۶ هزار و ۹۰۳ تومان معامله شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت سکه و ارز در آخرین روز کاری هفته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..