تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی بدون گل الوصل در شب بازگشت مصدومان

ورزش سه: دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال امارات امشب با دو دیدار پیگیری شد که در نخستین بازی الوحده توانست دبا الفجیره را شکست دهد و یک گام به رسیدن به فینال نزدیک‌تر شود.

اما در دومین دیدار این مرحله امشب تیم‌های شباب الاهلی و الوصل به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. بازی برگشت این دو تیم در خانه الوصل برگزار خواهد شد.

نکته مهم و امیدوارکننده برای الوصلی ها این بود که چند تن از مصدومان این تیم به بازی امشب رسیدند و در ترکیب اصلی حضور داشتند. فابیو لیما آقای گل لیگ امارات سرآمد این بازیکنان بود که بازگشت او خبر خوبی برای کادر فنی و هواداران الوصل به شمار می رود. در کنار لیما، عبدالله النقبی و علی سالمین هم با رهایی از مصدومیت، ۹۰ دقیقه برای الوصل به میدان رفتند.

تیم الوصل که سه شنبه شب در لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس ایران است، با برگشتن بازیکنان مصدوم خود حریف به مراتب خطرناک‌تری برای پرسپولیس نسبت به بازی رفت خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی بدون گل الوصل در شب بازگشت مصدومان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..