تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی کج پرسپولیسی‌ها در دبی!

ورزش سه: کاروان پرسپولیس امروز ظهر به امارات رسید و بازیکنان این تیم بعد از اسکان و صرف ناهار، از ساعت 18 اولین تمرین خود را در چمن مجموعه باشگاه ایرانیان برگزار کردند.

سرخپوشان که برای پیروزی در آخرین دیدار سال 96 خود انگیزه زیادی دارند و امیدوارند سال موفقیت آمیز خود را با صدرنشینی در گروه سوم لیگ قهرمانان خاتمه دهند، در این تمرین با شور و هیجان بالا حاضر شدند.


یکی از اتفاقات جالب توجه تمرین امروز مربوط به کشتی مدافع شمالی سرخپوشان و مربی دروازه‌بانان این تیم بود؛ شجاع خلیل زاده بساط کری خوانی خود در خصوص کشتی را به دبی نیز کشاند و البته بار دیگر برابر ایگور پانادیچ مغلوب شد تا نشان دهد همانند دیگر مازنی‌ها در این رشته تبحر خاصی ندارد.

ایگور پانادیچ که معمولا رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنان دارد، اینبار اما برای اینکه قائله کشتی‌های سریالی خود با شجاع خلیل زاده و ادعاهای او را بخواباند، بعد از اجرای فن روی این مدافع و خاک کردن او، اینچنین به سبک کشتی کچ دست و پای او را قفل کرده تا علامت تسلیم را از او دریافت کند.

پرسپولیس روز سه شنبه در چهارمین جدال خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الوصل امارات قرار خواهد گرفت و در صورت کسب پیروزی برابر این تیم، صدرنشینی‌اش را تثبیت خواهد کرد.

کشتی کج پرسپولیسی‌ها در دبی!

کشتی کج پرسپولیسی‌ها در دبی!

عکس: امیرحسین خیرخواه - باشگاه ایرانیان دبی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی کج پرسپولیسی‌ها در دبی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..