تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیام به دنبال تداوم درخشش در استقلال

ورزش سه: مامه تیام از زمانی که به استقلال آمده به جز بازی با الریان در تمام بازی های این تیم روی گل ها تاثیر گذار بوده است.

تیام در بازی با الهلال زمینه ساز گل اول استقلال بود، در بازی با فولاد دو گل زد و یک پاس گل داد، در بازی با پرسپولیس سازنده تک گل تیمش بود و در بازی با العین هر دو گل تیمش را زد تا آمار فوق العاده ای در اولین بازی هایش برای این تیم به ثبت برساند.

تیام از امروز تمرینات خود را برای بازی برگشت برابر العین آغاز کرده است و امیدوار است با درخشش در این بازی بتواند اولین گل خود را در استادیوم آزادی بزند.

تیام به دنبال تداوم درخشش در استقلال

عکس: رضا سعیدی پور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیام به دنبال تداوم درخشش در استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..