تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تضمین سلامت قلب با رژیم سیر و لیموترش/ همبرگر گوشتی برای گیاهخواران/ اسباب‌بازی که از کودک نابغه می‌سازد/ رایزنی برای ورود منشور حقوق شهروندی به کتاب درسی

سلامتی قلبتان را با رژیم سیر و لیموترش تضمین کنید/ همبرگر گوشتی برای آن‌ها که گیاه‌خوارند + تصاویر/ اسباب بازی ایرانی که از کودکتان نابغه می‌سازد/ رایزنی برای ورود منشور حقوق شهروندی به کتاب درسی دانش‌آموزانبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

سلامتی قلبتان را با رژیم سیر و لیموترش تضمین کنید

قلب وظیفه اکسیژن‌رسانی به همه بافت‌ها و سلول‌های بدن را دارد و افراد می‌توانند با مصرف برخی مواد غذایی به سلامت این ارگان کمک کنند.

همبرگر گوشتی برای آن‌ها که گیاه‌خوارند + تصاویر

رشد جمعیت جهان، محدود بودن منابع تامین مواد غذایی و افرادی که نمی‌خواهند از گوشت حیوان‌ها استفاده کنند، همه این موارد سبب شده است تا نسل جدیدی از پروتئین‌های حیوانی تولید شود.

اسباب بازی ایرانی که از کودکتان نابغه می سازد

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به تولید اسباب بازی برای کودکان شده است که به کمک آن می‌توان به رشد ذهنی کودک کمک کرد.

رایزنی برای ورود منشور حقوق شهروندی به کتاب درسی دانش‌آموزان

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی از رایزنی برای ورود منشور حقوق شهروندی به کتاب‌های درسی دانش‌آموزان خبر داد.

اعلام آمادگی سازمان انتقال خون برای خدمات‌رسانی در چهارشنبه پایان سال

سخنگوی سازمان انتقال خون کشور گفت: با اهدای خون خود در روز چهارشنبه سوری می‌توان سرخی زندگی را به بیماران نیازمند هدیه داد.

آینده مبهم کلاس هفتمی‌ها و کلاف سردرگم تصمیم‌گیری برای حذف مدارس تیزهوشان

تصمیم حذف آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی همچنان محل اختلاف تصمیم‌گیران شده و دانش‌آموزان را در بلاتکلیفی قرار داده است.

۱۶ درصد هزینه‌های بیمارستانی کشور صرف درمان دیابت می‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به 16 درصدی هزینه‌های بیمارستانی مربوط به دیابت برضرورت آموزش در این مورد تاکید کرد.

تلاش برای راه‌اندازی سینما در دانشگاه تهران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از تلاش برای راه‌اندازی سینما در این دانشگاه و توسعه برنامه‌های فرهنگی در سال 97 خبر داد.

آیا آموزش و پرورش به شرکت آتیه‌سازان حافظ بدهی دارد؟

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش درباره ماجرای بدهی به شرکت آتیه سازان حافظ توضیحاتی داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تضمین سلامت قلب با رژیم سیر و لیموترش/ همبرگر گوشتی برای گیاهخواران/ اسباب‌بازی که از کودک نابغه می‌سازد/ رایزنی برای ورود منشور حقوق شهروندی به کتاب درسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..