تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقص دختران در مقابل شهردار تهران و واکنش کاربران در فضای مجازی!

روز گذشته همایش بانوان شاغل شهرداری تهران به‌ مناسبت ولادت حضرت زهرا(ع) با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی از جمله فاطمه راکعی مشاور شهردار در امور زنان برگزار شد.در بخشی از این همایش، چند دختر روی سن رفته و مقابل شهردار تهران شروع به رقصیدن می‌‌کنند. رقص دختران در مقابل شهردار تهران انتقادات زیادی نسبت به شهردار تهران به‌دنبال داشته است؛

رقص دختران در مقابل شهردار تهرانشهردار تهرانرقص دختران در مقابل شهردار تهران در روز ولادت حضرت زهرا

حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی هم در متنی در این زمینه نوشته است:

“فیلمی که می‌بینید، گوشه‌ای از مراسم شهرداری تهران در برج میلاد است که به‌مناسبت روز زن با حضور شهردار و معاونین وی برگزار شده است. در این مراسم دخترکانی می‌رقصند و نوازندگانی می‌نوازند و بانوانی هم می‌خوانند! بدون تردید، هیچ نسبتی بین این مراسم با این کیفیت و بانویی که بر اساس باورها، اعتقادات و رفتارهای وی، روز تولد ایشان به نام روز مادر و یک هفته به نام بزرگداشت مقام زن نام گذاری شده، نیست.

اما از این که بگذریم باید به تهرانی‌های عزیز یادآور شد که از دل چنین تفکر عیاش‌صفت و شکم‌سیری، هرگز راهکاری برای حل مشکلات و معضلات تهران مثل آلودگی هوا، ترافیک، بافتهای فرسوده، رسمیت داشتن رشوه در شهرداری و … در نمی‌آید”.

“شک نکنید، مدیرانی که این‌چنین با الگوهای دینی و ملی ما بازی می‌کنند، با بیت المال و فرصت خدمتی که در اختیارشان است، بدتر رفتار خواهند کرد.

این را نوشتم تا در آینده، وقتی معضلات تهران چندبرابر شد، به‌جای اینکه یقه “انقلاب اسلامی” و “نظام جمهوری اسلامی” را بگیرید و از آنها، دلایل بیشتر شدن مشکلات شهرتان را مطالبه کنید، از یاد نبرید که این شهرداری و این شورای شهر، محصول انتخاب اکثریت شما بودند نه مطابق ملاکهای انقلاب اسلامی برای انتخاب مدیرانش!”.

مراسمی که به مناسبت روز زن در برج میلاد تهران برگزار شد ، مورد انتقاد شدید کاربران در فضای مجازی قرار گرفت. یکی از انتقادات کاربران حضور شهردار تهران و امتداد حضور وی پس از رقص دختران در این مراسم بود.

رقص دختران در مقابل شهردار تهرانرقص دختران در مقابل شهردار شهر تهرانواکنش کاربرای به رقص دختران در مقابل شهردار تهران

کاربران همچنین به عدم پرداخت حقوق کارگران خط ۶ مترو واکنش نشان دادند و از رویکرد شهرداری تهران انتقاد کردند.

گفتنی است؛کارگران خط ۶ مترو تهران ۷ ماه است که از شهرداری تهران حقوق دریافت نکرده اند.

خط ۶ مترو از ایستگاه حضرت عبدالعظیم تا شهرک شرکت نفت کشیده شده است.

رقص دختران در مقابل شهردار تهرانواکنش یک کاربر به رقص دخترها در مقابل شهردار تهرانرقص دختران در مقابل شهردار تهرانواکنش یک کاربر به رقص دخترها در مقابل شهردار شهر تهران

رقص دختران در مقابل شهردار تهران

رقص دخترها مقابل محمدعلی نجفی شهردار تهران

رقص دختران در مقابل شهردار تهران

واکنش به رقص دخترها مقابل محمدعلی نجفی شهردار تهران

رقص دختران در مقابل شهردار تهران

واکنش به رقص دخترها مقابل محمدعلی نجفی

رقص دختران در مقابل شهردار تهران

واکنش به رقص دخترها مقابل محمدعلی نجفی شهردار شهر تهران

رقص دختران در مقابل شهردار تهران

واکنش به رقص دخترها مقابل محمدعلی نجفی در فضای مجازی

رقص دختران در مقابل شهردار تهران

واکنش به رقص دخترها مقابل نجفی در فضای مجازی

رقص دختران در مقابل شهردار تهران

واکنش به رقص دختران در مقابل نجفی در فضای مجازی

تسنیم – باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقص دختران در مقابل شهردار تهران و واکنش کاربران در فضای مجازی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..