تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وان‌پلاس 6 با بریدگی نمایشگر و بدنه شیشه‌ای عرضه می‌شود

به‌نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید وان‌پلاس با بریدگی در بالای نمایشگر، پنل پشتی شیشه‌ای و روش متفاوتی برای مالتی‌تسکینگ ارائه خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

شرکت وان‌پلاس در حال توسعه‌ی گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام وان‌پلاس ۶ است و تصمیم دارد تا آن‌ را به عنوان جانشین وان‌پلاس ۵ و وان‌پلاس ۵‌تی ارائه دهد. آن‌طور که پیدا است، در نسل جدید پرچم‌دار وان‌پلاس، مانند آیفون ۱۰، بریدگی باریکی در لبه‌ی بالای نمایشگر وجود خواهد داشت؛ ضمن اینکه پنل پشتی از جنس شیشه خواهد بود.

با توجه به اینکه وان‌پلاس ۶ هنوز معرفی نشده، ممکن است این پرسش برای شما مطرح شود که چگونه این اطلاعات را در اختیار داریم؟ از اولین‌ مدل‌هایی که توسط شرکت وان‌پلاس عرضه شده است تا پرچم‌داران ۲۰۱۷ این شرکت، گوشی‌های وان‌پلاس شباهت‌ چشم‌گیری به محصولات اوپو دارند. البته غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت؛ هر دو شرکت وان‌پلاس و اوپو بخشی از BBK Electronics هستند و حتی دفتر آن‌ها در یک ساختمان واقع شده است. البته باید اشاره کرد که ویوو (Vivo) نیز در اختیار BBK Electronics قرار دارد و شباهت محصولات این شرکت به گوشی‌های اوپو تصادفی نیست!

شرکت اوپو به‌زودی از سری R15 رونمایی خواهد کرد و تا به‌حال، اطلاعات زیادی از این محصولات به‌دست آمده است. انتظار می‌رود پرچم‌دار نیمه‌ی اول ۲۰۱۸ شرکت وان‌پلاس که در حال‌حاضر با نام وان‌پلاس ۶ شناخته می‌شود، از نظر قابلیت‌ و طراحی مشابه با سری R15 گوشی‌های اوپو باشد.

وان پلاس 6

گوشی جدید اوپو R15 به نمایشگر ۶.۲۸ اینچی OLED با نسبت ابعاد ۱۹:۹ مجهز شده است و طراحی مشابهی به آیفون ۱۰ دارد. با این بریدگی، شرکت سازنده می‌تواند حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش را حذف کند و در نتیجه، فضای بیشتری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. به همین جهت، قابل پیش‌بینی است که پرچم‌دار OnePlus 6 از نمایشگر مشابهی استفاده کند و حتی در بالای صفحه‌نمایش آن، بریدگی وجود داشته باشد. گوشی‌های جدید شرکت اوپو، به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز خواهند شد و بعید نیست جانشین وان‌پلاس 5 فاقد پنل پشتی از جنس فلز باشد؛ در پرچم‌داران ۲۰۱۷ شرکت وان‌پلاس، از پنل پشتی از جنس فلز استفاده شده است. 

به‌نظر می‌رسد شرکت اوپو موفق شده است تا روش جدیدی را برای مالتی‌تسکینگ در محصولات خود طراحی کند؛ فضای خالی در اطراف بریدگی بالای صفحه‌نمایش برای دسترسی به میان‌بر برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت و حتی می‌تواند برای دسترسی به برنامه‌های در حال اجرا مورد استفاده قرار بگیرد. آنچه شرکت اوپو طراحی کرده است، شباهت زیادی به ایده ال‌جی برای استفاده از صفحه‌نمایش ثانویه گوشی‌های ال‌جی وی ۱۰ و وی ۲۰ دارد؛ البته وی ۳۰ که اخیراً عرضه شده، فاقد این ویژگی است. به همین جهت، می‌توان امیدوار بود که شرکت وان‌پلاس از روش جدید اوپو برای دسترسی به برنامه‌های در حال اجرا استفاده کند.

خاطرنشان می‌کنیم که سیستم‌عامل اندروید P از بریدگی در بالای صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند و هیچ بعید نیست پرچم‌دار جدید وان‌پلاس که در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی دارد، به این نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل مجهز شده باشد. با توجه به پشتیبانی اندروید P از بریدگی بالای نمایشگر، نمایش آیکون‌ها در نوار وضعیت (Status Bar) بسته به حالت بریدگی، تغییر پیدا می‌کند.

پرچم‌دار جدید وان‌پلاس احتمالاً در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام عرضه می‌شود؛ این تراشه به عنوان پردازنده‌ی پرچم‌دار کوالکام برای سال جدید میلادی در ماه دسامبر معرفی شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وان‌پلاس 6 با بریدگی نمایشگر و بدنه شیشه‌ای عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..