تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Unit Converter Pro 2.4.4 برنامه تبدیل واحدها برای اندروید

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Unit Converter Pro یک ابزار فوق العاده در زمینه تبدیل واحد های مختلف به یک دیگر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید واحد های مختلف از جمله پول، ارتفاع، انرژی، زمان، سرعت و ... را در دیگر واحد ها محاسبه کنید. یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار، تبدیل بیش از 160 ارز جهانی به یکدیگر است.

تمامی فعالیت های این نرم افزار آفلاین و بدون نیاز به اینترنت انجام می شود. این نرم افزار دارای یک ماشین حساب قدرتمند است که توان حل معادلات سخت را داراست. نرم افزار Unit Converter Pro در گوگل پلی نمره عالی 4.4 از 5.0 را کسب کرده است.

Unit Converter Pro


ویژگی های نرم افزار Unit Converter :

تبدیل بیش از 160 ارز جهانی به یک دیگر پشتیبانی از تبدیل واحد های ارزی به صورت کاملا آفلاین دارای بالاتری تعداد دسته های تبدیل واحد در میان برنامه های مشابه دارای دو نوع ماشین حساب مالی و ریاضی بسیار پیشرفته دارای ابزار تبدیل واحد های روزانه نظیر سوخت، دما، حجم، سرعت، وزن، زاویه، گشتاور و … پشتیبانی از هر دو واحد متریک و امپریال بیش از 30 دسته بندی مختلف برای انواع حالات تبدیل واحد ایجاد تبدیل واحد های سفارشی خود اضافه کردن تبدیل های واحد های مورد علاقه به لیست علاقه مندی ها

تصاویری از  محیط برنامه

 

 Unit Converter Pro Unit Converter Pro Unit Converter Pro

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Unit Converter Pro 2.1.21؛ برنامه تبدیل واحد حرفه ای
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 5 مگابايت

نسخه: 2.4.4

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 2.3
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Unit Converter Pro 2.4.4 برنامه تبدیل واحدها برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..