تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«اوگئی گلین» در حال بازنویسی قرار دارد

«اوگئی گلین» در حال بازنویسی قرار دارداصغر یوسفی نژاد نویسنده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «اوگئی گلین»(عروس خوانده) به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمنامه این اثر شکل و فرم اصلی خودش را پیدا کرده است و هم اکنون بازنویسی آن را انجام می دهم. در ادامه آن را به مشاور خواهم داد و بر اساس نظرهای مشاور، فیلمنامه بازنویسی خواهد شد.

وی در خصوص شروع زمان تولید این فیلم بیان کرد: چون در حد و قواره خودم فیلم می سازم، مشکل تولید ندارم. طبیعتا پس از طی شدن مراحل اداری و دریافت پروانه ساخت تولید فیلم آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ فیلم قبلی یوسفی نژاد «ائو»(خانه) نام داشت که مورد توجه اهالی سینما قرار گرفت و توانست موفقیت هایی را در دریافت جوایز داخلی (سی‌ و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر) و خارجی به دست آورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««اوگئی گلین» در حال بازنویسی قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..