تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش ساخت و خرید و فروش مواد محترقه در فضای مجازی ممنوع است

آموزش ساخت و خرید و فروش مواد محترقه در فضای مجازی ممنوع استبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروان وحید صاحبكاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخرسال و در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی و برخورد با عاملان فروش مواد محترقه خطرناک و آسیب‌زا، پلیس فتا گلستان برخورد با کسانی که در فضای مجازی به آموزش تهیه مواد محترقه دست ساز و همچنین تبلیغ و فروش اين مواد اقدام می‌کنند را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار داده است.

وي افزود: بر اساس قانون،آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره و خرید فروش مواد محترقه در فضای مجازي ممنوع بوده و با عرضه كنندگان اين نوع محصولات در شبكه‌هاي اجتماعي و وبگاه‌ها برابر قانون رفتار خواهد شد.

سروان صاحبكاران ادامه داد: به والدین توصیه می‌کنیم اجازه ندهند فرزندانشان از طريق فضاي مجازي اقدام به خريد مواد محترقه نموده و يا در اين فضا دست به تبليغ يا فروش اين مواد بزنند.

این مقام انتظامی گفت: از آنجایی‌که فرزندان حضور فعال در فضای مجازی دارند و برخی سایت‌ها،صفحات و كانال‌ها اقدام به آموزش ساخت مواد محترقه می‌کنند، خانواده‌ها باید در این خصوص مراقب فرزندان خود باشند چرا که عدم آشنایی فرزندان با این مواد و آموزش ناقص سایت‌ها در این خصوص مي‌تواند بسیار خطرناک باشد.

سروان صاحبكاران تصريح‌كرد: خانواده‌ها مي‌بايست با فرزندان خود در تفريحات سالم همراه شوند و آنان را نسبت به حوادث چهارشنبه آخر سال آگاه كنند تا به خاطر لحظه‌ای هیجان دچار حادثه‌ای ناگوار نشوند.

سرپرست پليس فتا گلستان خاطرنشان كرد: شهروندان عزيز در صورت مشاهده اقدامات مجرمانه در فضاي مجازي، مراتب را از طریق سايت پليس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی اعلام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش ساخت و خرید و فروش مواد محترقه در فضای مجازی ممنوع است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..