تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه ملی باید مردمی، مهربان و فعال افكار عمومی را هدایت كند

رئيس رسانه ملی در اختتاميه جشنواره تلويزيونی جام جم:

رسانه ملي بايد مردمي، مهربان و فعال افكار عمومي را هدايت كندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس رسانه ملی در اختتامیه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم با اشاره به نقش ویژه سازمان صدا و سیما در هدایت فرهنگی جامعه گفت: رسانه ملی باید مردمی، مهربان و فعال افكار عمومی را هدایت كند و شور و نشاط را برای جامعه به ارمغان آورد كه این كاری بس سترگ و مسئولیتی سنگین است.

وی افزود: ما در كنار هم باید فعال و موثر تلاش كنیم و خلاقیت به خرج دهیم تا مفاهیم عالیه خود را به همه جا برسانیم.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینكه در مقابل هجمه رسانه ای نظام سلطه مسئولیت سنگینی بر دوش رسانه ملی است، خطاب به هنرمندان، نویسندگان و كارگردانان حاضر گفت: شما هستید كه می توانید سرمایه اجتماعی ملت را افزایش دهید و روحیه امید و اعتماد را در جامعه نشر دهید و دعوت به خوبی ها و فضایل اخلاقی را پر رنگ كنید.

وی تاكید كرد: اگرچه هجمه وسیعی به ملت ایران در حوزه فرهنگ وجود دارد اما ملت ما ملتی بزرگ، برتر و متمدن با سابقه ای دیرین است و اگر هنرمندان ما خلاقیت های خود را به كار گیرند، می توانیم علاوه بر مقابله فرهنگی، غلبه و نفوذ فرهنگی خود را گسترش دهیم.

رئیس رسانه ملی با تاكید بر ضرورت ساخت و تولید آثار فاخر و ارزشمند گفت: اگر در آثارمان روح امید و اعتماد را در جامعه تقویت كنیم، قطعا بسیاری از مشكلات كم رنگ خواهد شد و با قدرت بیشتری حركت خواهیم كرد.

دكتر علی عسكری با قدردانی از برگزار كنندگان و هنرمندان شركت كننده در این جشنواره گفت: رسانه ملی جایگاه برترین هاست و همه افرادی كه در این رسانه برای ارتقای فرهنگ كشور تلاش می كنند، از بهترین های جامعه هستند. این مراسم تجلیل از برترین های بهترین‌هاست.

وی سیمای رسانه ملی را قله اثرگذاری این رسانه توصیف كرد و گفت: سیما، خط الراس تلاش های رسانه ملی است و نقشی كلیدی دارد و وجود مخاطبان گسترده تلویزیون اهمیت كار در این بخش را نشان می دهد.

دكتر علی عسكری با بیان ویژگی های یك اثر خوب تلویزیونی تصریح كرد: اولین ویژگی یك اثر خوب تلویزیونی هدف گذاری و جهت گیری مناسب آن است كه باید سمت و سویش مفید باشد. دومین ویژگی برخورداری از پشتیبانی مطالعاتی و تحقیقاتی كافی است و سومین آن وجود عنصر زیبایی شناسی و جاذبه است.

رئیس رسانه ملی تاكید كرد: این مثلث طلایی باید در همه كارها حفظ شود و برنامه سازان باید در حفظ و تقویت این مثلث بكوشند.

وی از وضع سریال سازی در رسانه ملی ابراز رضایت كرد و گفت: امیدواریم دو سریال بزرگ و فاخر " حضرت موسی" و " سلمان فارسی" نیز هرچه زودتر به چرخه تولید برسند تا بتوانیم این مجموعه های فاخر و بزرگ را علاوه بر عرصه داخلی در عرصه بین المللی هم معرفی كنیم.

رئیس سازمان صداوسیما تولید مجموعه های تلویزیونی در دو سال گذشته را موفقیت آمیز توصیف و تصریح كرد: بعد از یك دوره افول مجموعه های تلویزیونی، با تلاش های صورت گرفته و برنامه ریزی انجام شده مجموعه های خوبی تولید شده است و هم اكنون برخی از آن ها را روی آنتن می بینیم.

دكتر علی عسكری افزود: امیدواریم روند مجموعه های تلویزیونی در نوروز امسال رونقی دیگر داشته باشد و نقطه اوج آن را شاهد باشیم.

انتهای پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه ملی باید مردمی، مهربان و فعال افكار عمومی را هدایت كند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..