تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تیلرسون به مذاکره با کره شمالی

به گزارش شمانیوز: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد هنوز تا آغاز مذاکرات با کره شمالی راهی طولانی در پیش است.

به گزارش آسوشیتدپرس، رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد از کره شمالی نشانه‌های بالقوه مثبتی مشاهده می‌شود، ولی دو طرف هنوز تا مذاکرات راهی طولانی در پیش دارند.

رکس تیلرسون که در چارچوب سفر دوره‌ای به آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی به سر می‌برد، در کنفرانس خبری مشترک با وزیر امور خارجه اتیوپی اعلام کرد کره جنوبی، آمریکا را در جریان جزییات مذاکرات با کره شمالی قرار داده است. آمریکا نیز داده‌های اطلاعاتی لازم را در اختیار کره جنوبی قرار می‌دهد.

او تاکید کرد واشنگتن باید بسیار واقع بین باشد و با چشم باز عمل کند. نخستین گام حرف زدن و برقراری تماس است نه مذاکرات رسمی. باید درباره این تماس‌ها نیز حرف‌هایی میان دو طرف رد و بدل شود.

تیلرسون با این همه تاکید کرد هنوز نمی‌داند که آیا شرایط مناسب برای مذاکره در خصوص برنامه هسته‌ای کره شمالی محقق خواهد شد یا خیر.

باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تیلرسون به مذاکره با کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..