تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مازنی در نشست حزب ندا: از موازی کاری در حوزه فرهنگ رنج می‌بریم

احمد مازنی گفت: حدود ۱۷یا ۱۸درصد بودجه فرهنگ به وزارت ارشاد داده می شود. ماموریت مشخص برای هر سازمانی تعریف شده است اما همچنان از موازی کاری در حوزه فرهنگ رنج می‌بریم.

به گزارش ایسنا، احمد مازنی در نشست شاخه جوانان حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه منشاء نگاه سیاسی نگاه فرهنگی است، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی در مجلس از ابتدا کم استقبال بود و این برای مجلس بسیار  بد بود که این کمیسیون جاذبه نداشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: یک نگاه واقع بینانه داشته باشیم. کل بودجه فرهنگ زیر یک درصد است و نمی‌توان با این درصد شغل ایجاد و مشکلی را حل کرد. در گذشته هم گفتم امروز ما هم به کنسرت هم به روضه نیاز داریم. هرچند نباید افراط و تفریط شود. اگر حوزه  فرهنگ تقویت شود حوزه های دیگر هم تقویت خواهد شد. فرهنگ می‌تواند جامعه را تغییر دهد. ما باید تلاش کنیم نهادهای فرهنگی به مفهوم واقع کار فرهنگی انجام دهند و البته این کار ساده ای نیست.

مازنی درباره معدود هنجارشکنی دختران در زمینه حجاب ضمن تاکید بر لزوم احترام همه شهروندان به قانون ابراز عقیده کرد: برخوردی که پلیس با یکی از دختران کرد و در فضای مجازی پخش شد برخورد خوبی نبود. آیا نمی‌شد با این خانم یک پلیس زن برخورد می‌کرد؟

عضو فراکسیون امید با اشاره به اینکه باید راهی برای پایان دادن به تنازعات سیاسی یافت، یادآور شد: ما برای این موضوع طرح گفت‌وگوی ملی را مطرح کرده‌ایم. برای اینکه این فضای کشور را مدیریت کنیم باید تنازعات سیاسی بی حاصل را بپذیریم؛ زیرا این تنازعات به نفع هیچکس نیست.

او افزود: برای تحقق گفت وگو ملی فراکسیون تشکیل دادیم و سراغ خیلی از شخصیت های سیاسی از جمله آقایان سید حسن خمینی، اسحاق جهانگیری، صادق خرازی، محمدرضا عارف، حداد عادل و ... که نفش زیادی در فضای سیاسی کشور دارند رفتیم. امروز خیلی‌ها از گفت‌وگوی ملی صحبت می کنند. باید به نقطه‌ای برسیم که جای قهر به گفت‌وگو برسیم. در این راه  احزاب می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.

مازنی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما خاطرنشان کرد: شبکه المنار در عرصه بین المللی تاثیرگذار است اما صدا و سیما ما با این ساختار عریض و طویل و این همه شبکه داخلی و بین المللی این تاثیر گذاری را ندارند.

او همچنین گفت: باید به صورت اصلاح اساسی و ریشه ها در گفتمان ها وارد شد.اگر بتوانیم جامعه را در اراده کشور شریک بدانیم و روی نقطات مشترک به وحدت برسیم این ناکارآمدی به کارآمدی تبدیل خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مازنی در نشست حزب ندا: از موازی کاری در حوزه فرهنگ رنج می‌بریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..