تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 8 عضو باند سرقت مسلحانه از فرش فروشی‌های شهر تهران شناسایی و دستگیر شدند.

ندای ایرانیان - در ساعت ۵ بامداد مورخه 1396/04/12 و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره سرقت از یک مغازه فرش فروشی در خیابان پیامبر(ص) به کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اعلام شد.

ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

اظهارات شاهدان صحنه سرقت:

به گزارش پایگاه خبری ندای ایرانیان با حضور مأموران کلانتری در محل، تعدادی از اهالی محل به آن‌ها اعلام داشتند که ۶ سرنشین دو دستگاه خودرو سواری ماکسیما و پراید به درب یک مغازه فرش فروشی مراجعه، پس از تخریب درب مغازه بنا بر اظهارات صاحب مغازه فرش فروشی اقدام به سرقت ۱۳ تخته فرش به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کردند.

شاهدان صحنه سرقت در خصوص مسلح بودن سارقان به اسلحه کمری عنوان داشتند: با مشاهده صحنه سرقت قصد داشتیم تا مانع شویم که ناگهان سارقان با استفاده از چند قبضه سلاح سرد و در حالی که یک نفر از آن‌ها مسلح به اسلحه کمری بود به سمت ما حمله ور شده و در همان لحظه هر 6 نفر سوار ماشین‌های خود شده و از محل متواری شدند.

ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

پرونده در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وقوع سرقت‌های مشابه:

با آغاز تحقیقات و در بررسی سرقت‌های مشابه، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی دو محل سرقت دیگر در دو مغازه فرش فروشی در مناطق سیدخندان و جنت آباد کردند که سارقان در این سرقت‌ها نیز به شیوه‌ای مشابه و پس از تخریب در مغازه‌های فروشی، با استفاده از سیم بگسل اقدام به سرقت تخته‌های فرش از آن‌ها کرده بودند.

ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

شناسایی اعضای گروه سارقان:

در شرایطی که این گروه از سارقان، در سرقت‌های خود بسیار ماهرانه عمل کرده و عملا از طریق بررسی‌های میدانی به عمل آمده از محل سرقت‌ها، امکان شناسایی آن‌ها وجود نداشت، اما با این وجود کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی تمامی اعضای این گروه از سارقان مغازه‌های فرش فروشی شدند.

ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

با شناسایی هر 8 عضو این گروه از سارقان و در بررسی سوابق آن‌ها مشخص شد که تمامی این سارقان از مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت‌های بعنف (سرقت‌های خشن)، سرقت‌های اماکن تجاری، سرقت خودرو و دارای محکومیت‌های متعدد قضایی هستند که با تأمین قرار قانونی از زندان آزاد شده و در حال حاضر تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارند.

دستگیری متهمان:

با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان‌های تهران، کرمانشاه و اسلام آباد غرب، هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی انجام و چندین تیم عملیاتی از پلیس آگاهی به شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام آباد غرب اعزام شدند.

ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

پس از چندین روز تعقیب و مراقبت شبانه روزی و در یک عملیات هماهنگ و همزمان در شهرستان تهران، کرمانشاه و اسلام آباد غرب، تعداد 8 عضو این گروه از سارقان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آن‌ها ده‌ها تخته فرش و قالیچه‌ی مسروقه و همچنین تجهیزات و آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت‌ها از جمله قیچی‌های آهن بر، دستگاه هوابرش گاز، سیم بگسل و غیره کشف و توقیف شد.

اعتراف به سرقت‌های مشابه در سال‌های گذشته:

با دستگیری متهمان و آغاز تحقیقات از آن‌ها، متهمان به چندین فقره سرقت مشابه در تهران و همچنین سایر شهر‌های کشور اعتراف کردند که در بررسی پرونده سرقت‌های مشابه مشخص شد که تعدادی از این سرقت‌ها مربوط به سال‌های گذشته و در سایر شهرستان‌های کشور است.

ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر هماهنگی لازم با دستگاه قضایی انجام شده و تمامی متهمان با قرار بازداشت موقت و جهت شناسایی تمامی جرایم ارتکاب و سرقت‌های خود در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماکسیما‌های پایتخت به دام افتادند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..