تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس پلیس پایتخت گفت: مقرر شده است تا دستگیر شدگان چهارشنبه سوری در ایام عید آزاد نشوند و همچنین در این مدت خودروهایشان در اختیار پلیس است.

خط و نشان برای فروشندگان و سازندگان مواد محترقه/ دستگیر شدگان چهارشنبه سوری عید مهمان پلیس هستندندای ایرانیان -سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هماهنگی با مقامات قضایی در حال انجام است که دستگیرشدگانی که فروشنده و سازنده مواد محترقه بودند در ایام عید آزاد نشوند و این افراد و خودروهایشان در اختیار پلیس باشد.

وی در ادامه افزود: با فروشندگان‌ و سازندگان‌ مواد محترقه‌ که امنیت‌ ذهنی‌ مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع خواهد شد و واحدهای صنفی نیز پلمپ‌ می‌شوند.

سردار رحیمی گفت: در طرح‌ برخورد با اراذل‌ و اوباش‌ در راستای برقراری امنیت از روز گذشته و طی هفتاد و هشتمین مرحله از این عملیات، از 98 واحد صنفی، قهوه‌خانه‌ها، باشگاه‌های بدنسازی‌ بازرسی‌ صورت گرفت و در این راستا‌ 241 تن از اراذل و اوباش‌ دستگیر شدند که کمتر از 10 درصد این اراذل‌ سابقه‌دار بودند. همچنین 40 مورد از اقدامات انجام شده در طرح برخورد با اراذل‌ و اوباش‌ مربوط به درخواست‌‌های مردمی مبنی بر جمع آوری این افراد از سطح محلات آن‌ها توسط پلیس بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 54 پارک و تفرجگاه‌ در این عملیات پاکسازی شدند که اراذل‌ سطح یک و دو در این طرح‌ها دستگیر شدند که بیشتر اراذل در جنوب تهران بودند.

سردار رحیمی گفت: 63 تن از این دستگیر‌شدگان که اقدام به چاقو‌کشی، عربده‌کشی‌ و زورگیری‌ می‌کردند زیر 18 سال سن دارند.

وی افزود: در عملیات دستگیری اراذل‌ و اوباش‌، 170 قبضه‌ سلاح سرد از جمله قمه، چاقو و غیره، 9 قبضه‌ سلاح جنگی و 25 کیلو مواد محترقه‌ دست‌ساز کشف شد.

سردار رحیمی گفت: همچنین 73 هزار قلم داروی تاریخ مصرف‌ گذشته نیز از این افراد کشف و ضبط‌ شد.

وی افزود: در روزهای پایانی سال نیروهای پلیس جهت برقراری نظم و امنیت‌ از ساعت 4 بعدازظهر تا ساعت 22 شب به صورت ویژه‌ در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

سردار رحیمی گفت: در جامعه اسلامی رعایت شئونات اسلامی و حجاب واجب است و پلیس با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع‌ خواهد داشت، همچنین با مقامات قضایی‌ در این خصوص جلساتی برگزار کردیم و مقرر شده اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

وی تصریح کرد: به نیروهای پلیس تذکر داده شده که در برخورد با افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، شئونات لازم را رعایت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس پلیس پایتخت گفت: مقرر شده است تا دستگیر شدگان چهارشنبه سوری در ایام عید آزاد نشوند و همچنین در این مدت خودروهایشان در اختیار پلیس است.»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..