تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال واقعیت های دفاع مقدس است

راوی کاروان دانشجویی گفت:برای جلوگیری از تحریف اتفاقات و واقعیات دوران دفاع مقدس و انتقال روحیه ی ایثارومقاومت به نسل های آینده به راهیان نور آمدم.
راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال واقعیت های دفاع مقدس است
به گزارش راهیان نور، محمد سعید حق‌پرست، راوی کاروان دانشجویی شهر سپیدان از استان فارس و جانباز دوران دفاع مقدس با حضور بر مزار هم‌رزمان شهیدش در گلزار شهدای هویزه، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: برای جلوگیری از تحریف اتفاقات و واقعیات دوران دفاع مقدس و انتقال روحیه‌ی ایثار و مقاومت به نسل‌های آینده به راهیان نور آمدم.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) درباره تاریخ خاطرنشان کرد: تاریخ معلم انسان‌ها است و اگر افراد از رخدادهای گذشته خود مطلع نشوند، طبیعی است که امکان داشتن آینده‌ی روشن وجود نخواهد داشت و به همین دلیل بر همه واجب است که بیایند و با شنیدن واقعیت‌های دوران دفاع مقدس از زبان شاهدان عینی و زنده‌ی آن روزها، از تحریف واقعیات جلوگیری کنند.

حق‌پرست ادامه داد بهترین مرجع برای تاریخ کسانی هستند که در متن رخدادهای آن حضور داشتند و راهیان نور بزرگ‌ترین نقش را در نشان دادن واقعیات جنگ تحمیلی علیه ایران دارد و با توجه به اینکه دوران دفاع مقدس لحظات تلخ و شیرین فراوانی را در دل خود جای داده است، بهترین فرصت برای نشان دادن این صحنه‌ها و خاطرات در فضای یادمان‌های دوران دفاع مقدس است.

وی در پایان با تقدیر از زحمات مسؤولان و خادمان راهیان نور ادامه داد کسانی که در یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا کنند، می‌توانند صحنه‌های رشادت سربازان امام خمینی(ره) را مشاهده و با استمداد از آن‌ها در مسیر پیشرفت و تعالی کشور در تمام زمینه‌ها قدم بردارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال واقعیت های دفاع مقدس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..