تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب اتهام خشونت خانگی بازیگر برنده اسکار توسط پسرش

پسر گری اولدمن بازیگر برنده جایزه اسکار در دفاع از پدرش برابر اتهام قدیمی خشونت خانگی نامه‌ای منتشر کرد.

به گزارش سینماخبرهمزمان با اعطای جایزه اسکار به «گری اولدمن»، همسر سابق این بازیگر بار دیگر با مطرح کردن اتهاماتی قدیمی به جایزه گرفتن او اعتراض کرد. پس از این ماجرا و انتشار گسترده اتهامات مطرح شده در رسانه‌ها، پسر گری اولدمن با انتشار نامه‌ای از پدرش دفاع کرد و او را بی‌گناه دانست.

در این نامه گالیور اولدمن اتهامات مادرش درباره کتک خوردن از گری اولدمن در سال ۲۰۰۱ را بی‌اساس دانست. او با تاکید بر بی‌گناهی پدرش، روزنامه‌نگاران را متهم کرد که دروغی مربوط به ۱۷ سال پیش را انتشار می دهند.

دونیا فیورنتینو همسر پیشین گری اولدمن در سال ۲۰۰۱ شکایتی علیه این بازیگر در دادگاه مطرح کرد و مدعی شد که مقابل فرزندانش از گری اولدمن کتک خورده است. همان زمان اولدمن تمام ادعاهای همسرش را رد کرد و موفق شد که پس از جدایی سرپرستی دو پسرش را از دادگاه بگیرد.

ادعای فیورنتینو در جریان مطرح شدن هشتگ اعتراضی «MeToo» دوباره به رسانه‌های راه یافت و او در مصاحبه با رسانه‌ها مدعی شد اولدمن فرزندانش را از او دزدیده است. اولدمن در پاسخ همسرش را «خیالپرداز» خواند.

گالیور پسر گری اولدمن نیز در نامه‌ خود مادرش را فردی «غمگین و با مشکلات بسیار در زندگی»‌ توصیف کرد و مدعی شد که اعطای سرپرستی فرزندان به گری اولدمن خود نشانی از بی‌گناهی او است. او علاوه بر این اعلام کرد که در ۷ سال گذشته و از ۱۳ سالگی با مادرش صحبت نکرده است.

پسر گری اولدمن تاکید کرد که با این نامه قصد بی‌اعتبار کردن حرکت اعتراضی زنان در افشاگری درباره آزار و سوءاستفاده جنسی را ندارد و تنها هدفش اثبات بی‌گناهی پدرش است.

گری اولدمن در نودمین دوره جوایز سینمایی اسکار برای بازی نقش چرچیل در فیلم «تاریک‌ترین ساعت»‌ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

 منبع: خبر آنلاین

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب اتهام خشونت خانگی بازیگر برنده اسکار توسط پسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..