تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویربرداری «بازگشت» از ۷۰ درصد گذشت/ ارشا اقدسی بازیگر شد

پروینی تهیه‌کننده سریال «بازگشت» گفت: مرتضی علی عباس میرزایی، ارشا اقدسی و محمد حمزه‌ای به جمع بازیگران این سریال پیوستند.

به گزارش سینماخبرسعید پروینی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «بازگشت»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند تولید این سریال گفت: تصویربرداری سریال به کارگردانی حسین نمازی در لوکیشنی واقع در خیابان بهار شیراز تهران ادامه دارد و تاکنون بیش از ۷۰ درصد آن جلوی دوربین رفته است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: همچنین به تازگی مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای و ارشا اقدسی به تیم بازیگران «بازگشت» پیوستند و جلوی دوربین این سریال رفتند.

پروینی در خصوص قصه «بازگشت» اظهار کرد: این سریال به سفارش مرکز نمایش سیما، ملودرامی عاشقانه است که برای پخش از یکی از شبکه‌های تلویزیونی تولید می‌شود.

گفتنی است؛ نویسندگی سریال تلویزیونی «بازگشت» توسط حسین نمازی و براساس طرحی از حمید نعمت الله و معصومه بیات در ۲۰ قسمت صورت گرفته است.

رويا تيموريان، ليلا اوتادی، حسين مهری، رضا اكبرپور، مونا كرمی، كيوان ساكت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزيان، پرديس منوچهری، مهرنوش مقيمی، علیرضا لبيبيان، حميدرضا متقی دیگر بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

سایر عوامل سریال تلویزیونی «بازگشت» عبارتند از:

تهیه کننده: سعید پروینی، نویسنده و کارگردان: حسین نمازی، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، مدیر برنامه‌ریزی: علی جودی، مدیران صدابرداری: فرشید احمدی و سعيد احمدی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر تولید: داود جمشیدی.


انتهای پیام/

بازگشت ارشا اقدسی به تلویزیون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویربرداری «بازگشت» از ۷۰ درصد گذشت/ ارشا اقدسی بازیگر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..