تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میلان - آرسنال/ تقابل توپچی های لندن برابر شاگردان گتوزو

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا، امروز ( پنج شنبه ) با 8 دیدار برگزار می شود.

  به گزارش صدخبردور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا، امروز ( پنج شنبه ) با 8 دیدار برگزار می شود و تیم های میزبان در صدد هستند تا با پیروزی پرگل راه را برای صعود هموار کنند و از سویی دیگر تیم های مهمان در تلاش هستند تا با کسب تساوی و یا حتی شکست با اختلاف گل کم، بتوانند در بازی برگشت و در خانه نتیجه بهتری کسب کنند و به جمع 8 تیم برتر راه یابند.

در مرحله یک هشتم نهایی ، چهار مسابقه ( اتلتیکو مادرید - لوکوموتیو مسکو )، ( زسکامسکو - لیون )، ( دورتموند - سالزبورگ)، ( آث میلان - آرسنال ) از ساعت 21:30 برگزار می شود و 4 مسابقه دیگر هم ( مارسی - بیلبائو )، ( اسپورتینگ - ویکتوریا پلژن )، ( لاتزیو - دیناموکیف اوکراین )، ( لایپزیش - زنیت) از ساعت 23:15 آغاز خواهد شد.

میلان - آرسنال

در حساس ترین دیدار هفته لیگ اروپا، قرار است 2 تیم میلان و آرسنال در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم بروند و شاگردان ونگر پس از هفته ها ناکامی می خواهند با پیروزی خارج از خانه دل هواداران خود را شاد کنند و میلان گتوزو هم در صدد است تا با ادامه روند خوبش، این بار در لیگ اروپا آقایی کند و با شکست آرسنال راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

جنگندگی گتوزو یا تجربه ونگر/ مادریدی ها به دتبال انتقام شکست از بارسا!

میلان با هدایت گتوزو ایتالیایی تا هفته گذشته و با کسب 13 پیروزی پیاپی و 6 کلین شیت یکی از بهترین تیم های اروپا محسوب می شد، امیدوارست با شکست آرسنالی ها، در اورپا هم مدعی قهرمانی شوند. سرخ و سیاه پوشان سن سیرو قرار بود چند روز قبل هم دربی دلامادونیا را با حریف سنتی شان برگزار کنند اما به دلیل فوت ناگهانی و دردناک داویده آستوری، دربی لغو شد تا میلان نتواند برابر رقیب همشهری اش قرار بگیرد.

آث میلان با کسب 44 امتیاز از 26 بازی در رده هفتم جدول رده بندی سری آ ایتالیا قرار دارد و در مرحله قبل هم با شکست لودوگورتس بلغارستان راهی 16 تیم برتر جام شد.

در سویی دیگر، آرسنال هم به هیچ وجه شرایط خوبی ندارد و پس از 3 شکست پیاپی در لیگ جزیره مقابل میلان قرار می گیرد. شاگردان ونگر با کسب 45 امتیاز از 29 بازی در رده پنجم قرار دارند و به نظر می رسد کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم آرزو است و با توجه به این موضوع، توپچی های لندن تمام تلاش شان را می کنند تا با شکست میلان و قهرمانی در لیگ اروپا بتوانند به لیگ قهرمانان سال آینده صعود کنند.

جنگندگی گتوزو یا تجربه ونگر/ مادریدی ها به دتبال انتقام شکست از بارسا!

در تیم میلان، آندره آ کونتی به دلیل مصدومیت غایب است و لشگر شکست خورده آرسنال شامل (سانتی کازورلا، لاکازت، بیرین، اوبامیانگ و ناچو مونرئال) است.

اما نکته خوشحال کننده برای میلان، آمار این تیم در ورزشگاه سن سیرو است. آنها در 20 بازی از 21 بازی اخیر خود در لیگ اروپا شکست نخورده اند و تلاش می کنند تا این روند را ادامه دهند. همچنین در سه بازی اخیر آرسنال، بیشتر از 2 گل به ثمر رسیده است و این نشان از بازی پرگل احتمالی خواهد داد.

دورتموند - سالزبورگ

تیم فوتبال دورتموند آلمان که با کسب 42 امتیاز از 25 بازی در رده سوم جدول رده بندی بوندس لیگای آلمان قرار دارد و با تیم دوم ( شالکه )، تنها با یک امتیاز فاصله احتمال دارد تا در هفته های آینده از آبی های گلزن کرشن سبقت بگیرد اما به طور قطع با ادامه همین روند، قهرمانی لیگ آلمان را از دست داده اند و بایرن مونیخ با هدایت یوپ هاینکس و اختلاف 20 امتیازی به طور قطع قهرمان خواهد شد.

همچنین زنبورها هم در جام حذفی آلمان ( DFB POKAL ) مقابل باواریایی ها شکست خوردند و حالا لیگ اروپا تنها امید این تیم برای هواداران پر شور است.دور تموند در مرحله قبل به سختی موفق شد آتالانتای ایتالیا را شکست دهد و به مرحله یک هشتم برسد و حالا با قرعه آسانی که دارد به جمع 8 تیم پایانی فکر خواهد کرد.

جنگندگی گتوزو یا تجربه ونگر/ مادریدی ها به دتبال انتقام شکست از بارسا!

دورتموند در 3 بازی گذشته اش در بوندس لیگا، 5 امتیاز کسب کرد و آکانجی، یارمولنکو، کاگاوا، روده، دورم، گریرو و پیشچک به احتمال زیاد غایبان این تیم خواهند بود.

از سویی دیگر، سالزبورگ با اقتدار در اتریش در صدر جدول قرار دارد و در 13 بازی اخیرش در لیگ اروپا شکست نخورده است. هدایت این تیم برعهده مارکو روس است و در هشت مصاف گذشته اش با تیم های آلمانی 2 پیروزی کسب کرده و 2 تساوی بدست آورده و متحمل چهار شکست شده است.

اتریشی ها در مرحله قبل رئال سوسیه داد اسپانیا را شکست دادند و به طور قطع کار سختی مقابل دورتموند دارند. این تیم در لیگ کشورش با 17 برد، یک باخت و  7 تساوی 58 امتیازی است و در رده نخست جدول قرار دارد.

وضعیت هانگ و ساماسکو برای دیدار با دورتموند مشخص نیست و ساعتی پیش از مسابقه امشب ( پنج شنبه ) مشخص خواهد شد.

اتلتیکو مادرید - لوکوموتیو مسکو

در تنها دیداری که در این مرحله در اسپانیا برگزار خواهد شد، اتلتیکو مادرید با هدایت دیه گو سیمونه، میزبان لوکوموتیو مسکو است. این تیم در رقابت های لالیگا با کسب 61 امتیاز در رده سوم قرار دارد و اختلافش با بارسلونا صدرنشین، 6 امتیاز است. اتلتیکو در 3 دیدار گذشته اش موفق به کسب 2 پیروزی شده و تنها باخت این تیم به دیدار مقابل بارسا برمی گردد که با ضربه کاشته مسی، آنها مغلوب کاتالان ها شدند.  حالا اتلتیکویی ها در صدد هستند تا با شکست لوکوموتیو انتقام شکست از بارسلونا را از این تیم بگیرند.

اتلتیکو یکی از تیم ها مدعی کسب جام لیگ اروپا است و در مرحله قبل موفق به شکست کپنهاگن دانمارک شده بود. وضعیت استفان ساویچ، مدافع اتلتیکویی ها برای این دیدار مشخص نیست و باید دید نظر کادرفنی چه خواهد بود؟

جنگندگی گتوزو یا تجربه ونگر/ مادریدی ها به دتبال انتقام شکست از بارسا!

لوکوموتیو هم تیم خوبی در اروپا محسوب می شود و با سرمربیگری یوری سمین در 4 بازی قبلی خود در لیگ اروپا پیروز شده است.

این تیم در مرحله گروهی و با کسب 11 امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک شانزدهم شد و با پیروزی مقابل نیس فرانسه به جمع 16 تیم برتر رسید.

ستاره این تیم، مانوئل فرناندز پرتغالی است و همچنین جفرسون فارفان درهاله ای از ابهام سپری می کند.

گفتنی است، قضاوت این دیدار برعهده Jakob Kehlet  است.

همچنین دیگر مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به شرح زیر است؛

زسکامسکو روسیه - لیون فرانسه

مارسی فرانسه - اتلتیکو بیلبائو اسپانیا

اسپورتینگ لیسبون پرتغال - ویکتوریا پلژن

لاتزیو ایتالیا - دیناموکیف اوکراین

لایپزیش آلمان- زنیت روسیه

انتهای پیام/

دیدراهای  مرحله یک هشت نهایی لیگ اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میلان - آرسنال/ تقابل توپچی های لندن برابر شاگردان گتوزو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..