تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوان نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند

گروه جامعه- مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد گفت: زنان ایران اسلامی با حضور موثر در عرصه‌های مختلف اعتقادی، دینی، اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عارفی، مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد 17 اسفندماه در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر در این اداره کل ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) این روز گرامی را به بانوان همکار این اداره کل تبریک گفت و اظهار کرد: زنان ایران اسلامی با حضور موثر در عرصه های مختلف اعتقادی، دینی اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد با بیان اینکه در سال های اخیر حضور زنان در جایگاه های مختلف اجتماعی و اداری باعث شکوفایی و پویایی نهادها شده است گفت: زنان ایرانی با الگوبرداری بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه( س) و توجه به هنجارهای اجتماعی توانسته اند در هر گرایشی موفق عمل نمایند و استقلال خود را به جهانیان اثبات نمایند.

وی افزود: حضور بانوان ارزشمند همکار ما در قسمت های حساس مختلف فنی این اداره کل شامل طراحی، معماری، محاسبات، متره و برآورد و مقاوم سازی نشان از توانمندی بالای این بانوان عزیز در عرصه های علمی و فنی و اجرائی است.

یادآور می شود در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر، گل و هدایایی از بانوان همکار در قسمت های مختلف فنی و اداری این اداره کل تقدیر شد.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوان نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..