تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانياهو از هيلي براي اقدامات ضد ايراني در سازمان ملل تشکر کرد

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم اشغالگر قدس در ديدار با نماينده‌ آمريکا در سازمان ملل در نيويورک از حمايت هاي وي از رژيم اسرائيل و تلاش براي فشار آوردن به ايران در سازمان ملل تقدير کرد.
به گزارش پايگاه اينترنتي روزنامه صهيونيستي جروزالم پست؛ نتانياهو در ديدار با نيکي هيلي، نماينده آمريکا در سازمان ملل گفت حمايت آمريکا از اسرائيل در سازمان ملل نه فقط نفسي تازه بلکه يک سونامي از هواي تازه است! 
وي با تشکر از آمريکا براي «حمايت از اسرائيل» افزود تمرکز دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا روي مساله ايران نشان مي دهد, وي روي موضوعي درست تمرکز كرده است.
نتانياهو گفت «همانطور که به خوبي مي دانيد، اين چيزي است که اکنون همه را به حرکت در آورده است.» اشاره نتانياهو نه فقط متمرکز شدن سياست هاي آمريکا و اسرائيل است که به سوي جمهوري اسلامي (ايران) هدف گرفته‌اند بلکه کشورهاي منطقه و جهان نيز در همين مسير قرار دارند.
هيلي نيز به نتانياهو گفت به دليل آنچه که داني دانون، نماينده اسرائيل در سازمان ملل با آن روبرو مي شد «براي وي متاسف است». وي همچنين افزود بسيار مشتاق است که ديدگاه نتانياهو درباره اوضاع جاري در سوريه که در ماه هاي اخير نيز تشديد شده است، بشنود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانياهو از هيلي براي اقدامات ضد ايراني در سازمان ملل تشکر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..