تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو با تشبیه ایران به شوروی، فشار بیشتر به جمهوری اسلامی را خواستار شد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم متوقف کردن ایران، مدعی شد دولت ایران نیز مانند شوروی سابق دربرابر فشار غرب تسلیم خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ایران مدعی شد ایران در برابر فشار کشورهای غربی تسلیم خواهد شد.

نتانیاهو با حضور در ضیافت شام «آژانس یهود» در نیویورک ضمن مقایسه ایران با شوروی سابق، گفت: «اگر به آن‌ها فشار بیاوری، می‌شکنند...زیرا یک امپراطوری در حال ظهور دیگر در خاورمیانه وجود دارد.»

وی با ادعای اینکه ایران مانند شوروی به ارعاب همسایه‌های خود می‌پردازد، افزود: «آنها (ایران) اما در برابر فشار قوی از سوی جهان آزاد (غرب) تسلیم خواهند شد... باید تجاوزگری ایران را متوقف کرد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام مجدد حمایت از آشوب‌گران و اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای ایران، مدعی شد که باید از مردان و زنانی که در برابر دولت این کشور قرار گرفته‌اند، «دفاع و حمایت کنیم.»

نتانیاهو همچنین روز سه‌شنبه در جریان اجلاس سالانه کمیته امور عمومی آمریکا اسرائیل (آیپک) ادعا کرده بود «ایران در حال ایجاد امپراطوری سلطه‌جو در خاورمیانه» است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو با تشبیه ایران به شوروی، فشار بیشتر به جمهوری اسلامی را خواستار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..