تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۵ قاچاقچی مواد محترقه در اردبیل دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار حسین عبدی در این باره اظهار داشت:‌ با انجام عملیات‌های مختلف پلیس Police بیش از 11 کیلوگرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه در اردبیل کشف و ضبط شده و متخلفان در این حوزه به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به کشف و ضبط 554 هزار و 989 عدد انواع مواد محترقه در سطح استان از ابتدای اسفندماه امسال تاکنون تصریح کرد: 55 نفر قاچاقچی Smuggler در این زمینه دستگیر شده و چهار دستگاه خودروی مورد استفاده توسط قاچاقچیان نیز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از افزایش 37 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد محترقه در استان اردبیل در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: یک واحد صنفی توزیع مواد محترقه غیرمجاز و پرخطر نیز در استان شناسایی و پلمب شده است.

عبدی در مورد اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان مواد محترقه بیان کرد: در راستای تامین امنیت و آرامش مردم در روزهای پایانی سال نظارت‌ها و اقدامات پلیس در سطح استان افزایش یافته و با هر گونه اقدام سودجویانه قاچاقچیان برخورد جدی و قانونی با هماهنگی دستگاه قضایی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از آسیب‌های چهارشنبه آخر سال و روزهای پایانی سال گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی استان در این زمینه تلاش لازم را داشته و خانواده‌ها و به ویژه جوانان و نوجوانان را از آسیب‌های استفاده از مواد محترقه غیرمجاز آگاه کنند تا شاهد حوادث تلخی در آستانه عید نوروز نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۵ قاچاقچی مواد محترقه در اردبیل دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..