تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت بهار ویندوز 10 با پلتفرم هوش مصنوعی جدید مایکروسافت عرضه می شود

مایکروسافت تصمیم دارد به زودی قابلیت های هوش مصنوعی بیشتری را درون ویندوز 10 تعبیه کند. غول نرم افزاری جهان امروز از پلتفرم جدیدی به نام «ویندوز ام ال» (Windows ML) برای توسعه دهندگان رونمایی کرد که از آپدیت بعدی ویندوز که بهار سال آینده عرضه می شود، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. پلتفرم جدید مایکروسافت به توسعه دهندگان اجازه می دهد اپلیکیشن هایی را روی ویندوز 10 بسازند که از مدل های یادگیری ماشین بهره می برند.

ویندوز ML امکان ساخت اپلیکیشن های قوی تر برای مصرف کنندگان جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. آنها می توانند مدل های یادگیری موجود را از پلتفرم های هوش مصنوعی مختلف وارد ویندوز کرده و آنها را به صورت محلی روی کامپیوتر شخصی خود به اجرا درآورند. این فرایند می تواند تجزیه و تحلیل بلادرنگ داده های محلی مانند تصاویر و ویدیوها را ممکن سازد، یا حتی فعالیت های خودکار پس زمینه همچون ایندکس کردن فایل ها و جستجوی سریع را نیز تسهیل نماید.

مایکروسافت هوش مصنوعی را در سرویس های مختلفی نظیر آفیس 365، اپلیکیشن فوتوز و حتی سامانه تشخیص چهره «ویندوز هِلو» به کار گرفته است. مدل یادگیری ماشین در ویندوز به گونه ای طراحی شده که روی دستگاه های مختلف اعم از لپ تاپ ها، کامپیوترهای شخصی، ابزارهای اینترنت اشیاء، سرورها، دیتاسنترها و هدست های واقعیت افزوده هولولنز به اجرا درآید. پردازنده های هوش مصنوعی نظیر Movidius VPU از شرکت اینتل نیز در این پلتفرم پشتیبانی می شوند تا پردازش های مورد نیاز، در بهینه ترین حالت ممکن به اجرا درآیند.

در واقع مایکروسافت نوید می دهد ویندوز خودش اجرای مدل های یادگیری ماشین روی انواع سخت افزار را بر عهده می گیرد و توسعه دهندگان نیازی به صرف وقت در این زمینه ندارند. پلتفرم AI جدید مایکروسافت در بسته ویژوال استودیو نسخه پیش نمایش 15.7 قرار خواهد گرفت و احتمالاً طی هفته های آتی اخبار بیشتری در مورد آن منتشر می شود.

همچنین طبق اطلاعات به دست آمده از آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز، آپدیت اصلی ویندوز 10 در بهار سال آینده از شیوه نامگذاری مشابه با دو آپدیت قبلی پیروی می کند و «Spring Creators Update» نام خواهد داشت. در این نسخه که احتمالاً اواسط فروردین 1397 منتشر می شود، شاهد قابلیت های جدیدی نظیر تایملاین، پشتیبانی از HDR و تغییرات طراحی هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت بهار ویندوز 10 با پلتفرم هوش مصنوعی جدید مایکروسافت عرضه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..