تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصطلاحات انگلیسی : هدف ما جلب رضایت شماست!

تاریخ انتشار : 24 بهمن 1396

تا حالا به این فکر کردین که شعار تبلیغاتی «هدف ما جلب رضایت شماست» به انگلیسی چی میشه؟ من تو این ویدیو میخوام همین اصطلاح رو بهتون یاد بدم. من نمیدونم که این اصطلاح از انگلیسی به فارسی اومده یا از فارسی رفته تو انگلیسی. به هر حال از هر جایی که اومده باشه و تو هر چیزی که رفته باشه مهم اینه که در هر دو زبان فارسی و انگلیسی استفاده میشه و اتفاقا شکل کلی اصطلاح فارسی و اصطلاح انگلیسی خیلی شبیه همه. حتما این ویدیو کوتاه رو ببینید!

دانلود ویدیو آموزش اصطلاح We aim to please اصطلاح We aim to please

خب بذارید اول معنی واژه به واژه این اصطلاح رو خدمت تون عرض کنم. تو این اصطلاح دو تا واژه استفاده شدن که شاید معنی شونو ندونید:

■ واژه aim به معنی هدف ، یا هدف داشتن ، برنامه داشتن

■ واژه please که خب خیلی فکر میکنن فقط به معنی «لطفا» هستش اما باید بدونید که please در جایگاه فعل (مثل همین مورد) به معنی راضی کردن هست.

بنابراین معنی این جمله میشه : هدف ما راضی کردنه 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصطلاحات انگلیسی : هدف ما جلب رضایت شماست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..