تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سرانه فضای سبز به 16 مترمربع برای هر شهروند تهرانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مختاری در آیین کاشت درخت صلح و دوستی که صبح امروز با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، محمدعلی نجفی شهردار تهران و هیئت های دیپلماتیک در بوستان نوروز برگزار شد، اظهار کرد: درخت و گیاه با تمدن ایران اسلامی پیوند قدیمی دارند.

وی با تأکید براینکه در‌ آموزه‌های دینی و همچنین فرهنگ ایرانی اسلامی به ارزش‌های گیاهان تأکید بسیاری شده است، گفت: علی‌رغم اینکه بخشی از ایران در اقلیم خشک قرار دارد ولی ایرانیان توجه ویژه ای را به کاشت درخت دارند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران بیان کرد: در حال حاضر 14 هزار هکتار در بخش درون شهری و 24 هزار هکتار برون شهری توسعه فضای سبز صورت گرفته است.

مختاری با بیان اینکه سرانه فضای سبز قبل از انقلاب به زیر یک متر بوده است، اضافه کرد: در آن مقطع تنها 75 پارک در تهران وجود داشت که در حال حاضر این تعداد به دو هزار و 234 پارک افزایش یافته است.

وی گفت: همچنین سرانه فضای سبز از یک متر قبل از انقلاب به بالای 16 مترمربع رسیده است. در سال 65 نخستین کمربند سبز شهری در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر 60 هزار هکتار جنگل کاری برون شهری در حاشیه شهر تهران آماده شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سرانه فضای سبز به 16 مترمربع برای هر شهروند تهرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..