تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه گوشت آرام پز با کلم

1 کیلوگرم گوشت

500 گرم کل اسلا

1 حبه سیر

3/4 پیمانه سرکه

1 قاشق چای خوری زیره طرز تهیه گوشت آرام پز با کلم طرزتهیه گوشت آرام پز با کلم در قابلمه ای،1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. بر روی گوشت ها نمک و فلفل(فراوان) بپاشید و هر طرف گوشت را 3 دقیقه تا طلایی شوند بپزید. گوشت ها را از قابمله خارج کنید. حرارت را به متوسط رو به پایین کاهش دهید. 1 قاشق غذاخوری باقیمانده روغن زیتون، پیاز، ترکیب کلم و هویج ( کل اسلا) و سیر را اضافه کنید. بر روی آنها نمک و فلفل بپاشید. برای 10 دقیقه تا کلم ها نرم شوند، بپزید.(مواد را مدام هم بزنید.)

حرارت را بالا ببرید. سرکه، زیره و یک و یک چهارم پیمانه آب به مواد اضافه کنید و بگذارید تا بجوشد. سیب زمینی ها را اضافه کنید، دما را تا حدی که مواد قل بزند، کم کنید. درب ظرف را بگذارید و برای حدود 20 دقیقه تا کلم و سیب زمینی ها نرم شوند، بپزید.

گوشت ها را به قابلمه برگردانید و برای 10 تا 15 دقیقه دیگر تا گوشت ها مغزپخت و سیب زمینی ها نرم شوند، بپزید.

نکات تکمیلی در مورد گوشت آرام پز با کلم

گوشت آرام پز با کلم جزو غذای ملل – سایر میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 15 دقیقه 
و زمان پخت و انتظار آن در حدود 1 ساعت و 0 دقیقه میباشد .
گوشت آرام پز با کلم را می توانید در وعده نهار – شام – سرو کنید .
همچنین میتوان در ماه رمضان به عنوان سحری – افطار – میل کرد .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 8 نفر مناسب میباشد .

همچنین بخوانید :




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه گوشت آرام پز با کلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..