تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه اسموتی چای سبز و میوه

طرز تهیه اسموتی چای سبز و میوه

بعد از وعده غذای اصلی یک نوشیدنی اسموتی چای سبز و میوه خیلی می چسبد.

مواد لازم برای اسموتی چای سبز و میوه

 از هرکدام این توت های مختلف تابستانی به اضافه هر نوع توت دیگری که خودتان دوست دارید، نصف فنجان یا کمتر کافی است. این توت ها باید قبلا در فریزر یخ زده باشند.

نصف فنجان ماست ساده کم چرب دو تا سه قاشق چای خوری برگ چای سبز نصف فنجان آب لیمو ترش تازه طرز تهیه اسموتی چای سبز و میوه طرز تهیه اسموتی چای سبز و میوه

 اسموتی میوه و چای سبزبرگ چای سبز، را دم می کنیم. به ازای هر قاشق چای، یک فنجان آب لازم است. برای دم کردن چای سبزنباید آب تا صد درجه بجوشد. گفته شده درجه آب برای یک چای سبز مفید، 80 درجه سانتیگراد است. بهتر است برگ ها را در چای صاف کن تمیز فلزی بریزیم و آن را روی فنجان پهن یا کاسه کوچک بگذاریم. به شکلی که برگ ها بعدا در آب داغ قرار بگیرند ولی با واسطه صافی فلزی چای.

آب نیمه جوش را می ریزیم روی برگ ها و حدود سه دقیقه صبر می کنیم تا برگ ها باز شوند. بیشتر از این زمان، انتظار، چای را تلخ می کند. اگر طعم چای سبز را دوست ندارید، می توانید کمی هِل به آن اضافه کنید. همه این کارها را که کردیم تازه باید چای را در قالب یخ بریزیم و در فریزر بگذاریم. چای سبز که کاملا یخ بست آن را همراه با بقیه مواد در مخلوط کن می ریزیم. آنقدر صبر می کنیم که یک مایع یک دست شود. اگر می خواهیم کمی طعم شیرین تری داشته باشد، یک قاشق چای خوری عسل هم اضافه می کنیم. من این مورد را حذف می کنم. در لیوان شیشه ای بلند با چند برگ نعنای تازه سرو می شود.

شیک و خنک و خوش رنگ با دانه های ریز همه این توت ها که زیر دندان می آید و حال خوشی دارد.

طرز تهیه اسموتی چای سبز و میوه نکات تکمیلی در مورد اسموتی چای سبز و میوه

اسموتی چای سبز و میوه جزو نوشیدنی – اسموتی و شیک میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 10 دقیقه 
و زمان پخت و انتظار آن در حدود 10 دقیقه میباشد .
اسموتی چای سبز و میوه را می توانید در وعده صبحانه – میان وعده – دسر – سرو کنید .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب میباشد .

همچنین بخوانید :




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه اسموتی چای سبز و میوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..