تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی

معرفی بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی

معرفی سایت های آموزش برنامه نویسی رایگان

هر شخصی که کمی علاقه داشته باشد و اطلاعات کمی در زمینه برنامه نویسی داشته باشد می تواند برنامه نویسی را یاد بگیرد و حرفه ای شود. برای یادگیری صیحیح و آسان نیاز به منبع مطمئن است که وب سایت های آموزش برنامه نویسی زیادی موجود است.

نکته: برای یادگیری برنامه نویسی در سایت ها زیر، باید زبان انگلیسی خود را تا حد قابل قبولی تقویت کنید.

Codecademy یکی از بهترین وب سایت های آموزش برنامه نویسی

این سایت برای شروع برنامه نویسی بسیار خوب است و تاکنون مشتاقان زیادی را به خود جلب کرده است. پروژه های تعاملی و آزمون های مداوم، به یادگیری و درک بهتر کمک زیادی میکند. در این سایت میتوانید ابتدا HTML و CSS را فرا گیرید و چگونگی ساخت یک سایت را آموزش ببینید. همچنین میتوانید آموزش های مربوط به جاوا اسکریپت، SQL و دیگر عناوین مربوط به برنامه نویسی وب را در اختیار داشته باشید.

Free Code Camp یکی از بهترین وب سایت های آموزش برنامه نویسی

در Free Code Camp، مهارت های زیادی در راستای ساخت پروژه کسب خواهید کرد. یک سایت منبع باز است که در آن پروژه ها و چالش ها زیادی گردآوری شده است؛ بنابراین به سرعت میتوانید روند یادگیری را طی کنید. از طریق این سایت میتوانید با برنامه نویسان حرفه ای در ارتباط باشید و از راهنمایی هایشان بهره مند شوید.

Codewars یکی از بهترین وب سایت های آموزش برنامه نویسی

Codewars، با شیوه ی رقابتی، آموزش خود را ارائه میکند و در واقع پس از هر دوره آموزش، آزمون هایی ارائه میکند که کاربران باید از این آزمون های عبور کنند و امتیاز کسب کنند. به طور کلی این سایت، برنامه نویسی را به یک بازی جذاب برای کاربران تبدیل کرده است.

The Odin Project یکی از بهترین وب سایت های آموزش برنامه نویسی

سازندگان مدرسه ی برنامه نویسی وایکینگ، یک سایت آموزشی رایگان برای کاربران ارائه کرده اند. تمرکز این آموزش های بر روی برنامه نویسی وب است و به آموزش jQuery، Javascript و Ruby پرداخته است. این سایت همچنین ابزاری ارائه کرده تا کاربران بتوانند با یکدیگر در ارتباط باشند و از هم راهنمایی بگیرند.

HackerRank یکی از بهترین وب سایت های آموزش برنامه نویسی

در این سایت شاهد میلیون ها برنامه نویس و توسعه دهنده هستیم که به کسب مهارت و یادگیری میپردازند. همچنین با برگزاری مسابقاتی، رقابت را در بین کاربران و کشور ها گسترش داده است و در پایان هر رقابت برندگان را در برد سایت معرفی میکند. در واقع این سایت آموزش را به صورت تمرین و تکرار مداوم ارائه کرده است به طوری که کاربران با حل تمرین ها و سوالات، مهارت هایی کسب میکنند.

CodeFights یکی از بهترین وب سایت های آموزش برنامه نویسی

CodeFights بسیار شبیه به HackerRank است و جنبه ی رقابتی دارد و آموزش خود را از طریق این چالش ها ارائه میکند. در واقع ابتدا سوالات این چالش ها ساده و قابل درک است و پس از یادگیری مرحله به مرحله، سوالات جذاب تری ارائه خواهد شد.

edX یکی از بهترین وب سایت های آموزش برنامه نویسی

در این سایت میتوانید از بهترین های دانشگاه MIT و هاروارد بهره ببرید؛ در واقع حجم وسیعی از دوره های علوم کامپیوتر را در سایت edX مشاهده خواهید کرد که سرعت یادگیری را افزایش میدهد. همچنین به ازای قبولی در هر دوره میتوانید مدرک مربوط به آن دوره را دریافت کنید و هزینه ی این دوره ها معمولاً بین 50 تا 90 دلار است.

Upskill یکی از بهترین وب سایت های آموزش برنامه نویسی

این سایت آموزش هایی از مرحله ی مبتدی تا پیشرفته ارائه کرده است که میتوانید بدون داشتن تجربه ی قبلی، یادگیری را آغاز کنید. محتوای Upskill، شامل مجموعه ای از ویدیو های آموزشی، تصاویر، فایل های اجرایی و تمرین ها است. بخش عمده ی این آموزش ها مربوط به HTML، CSS، Javascript، Ruby، Git و Bootstrap است.

Khan Academy یکی از بهترین وب سایت های آموزش برنامه نویسی

خان آکادمی یکی دیگر از پلتفرم های آموزشی است که به آموزش ریاضی و برنامه نویسی می پردازد. این سایت آموزش های خود را با Html و CSS برای مبتدیان آغاز کرده است و با مطرح کردن چالش هایی جذاب، کاربران تازه کار را به خود جذب میکند.

همچنین بخوانید :




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بهترین سایت های آموزش برنامه نویسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..