تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس اشتراک ویدیو چیست؟ video hosting service

سرویس اشتراک ویدیو

خیلی از افراد ویدیوهای آموزشی تولید می کنند و این ویدیو را در محلی که سرویس اشتراک ویدیو است به اشتراک می گذارند و می توانند کسب درآمد هم کنند. در این مطلب انواع سرویس اشتراک ویدیویی را معرفی می کنیم.

سرویس اشتراک ویدیو چیست؟

سرویس اشتراک ویدیو (video hosting service) اجازه بارگذاری ویدیو به افراد را می‌دهد. این سرویس ویدیو شما را در سرور خود ذخیره و نمایش می‌دهد و به افراد اجازه می‌دهد این ویدیو را با دیگران نمایش یا به اشتراک بگذارند. عموما به سرویس‎های میزبانی ویدیو، وب‌سایت‌های به اشتراک‌گذاری ویدیو گفته می‌شود.

براساس این تحقیق؛ ۳ وب‌سایت خارجی یوتیوب، دیلی موشن و ویمیو و ۲ وب سایت داخلی آپارات و ورزش ۳ جهت بررسی موردی انتخاب می‌شود. همانگونه که در جدول شماره ۱ آمده است، یوتیوب در حال حاضر بنابرآمار الکسا، سومین وب سایت پربازدید در جهان و ۳۸ وب سایت پربازدید در ایران است. این وب‌سایت که متعلق به شرکت گوگل است، ماهانه ۸۰۰ میلیون بازدید واحد (Unique) دارد.

وب سایت دیلی‌موشن که دومین وب‌سایت پربازدید در زمینه به اشتراک گذاری فیلم است براساس آمار الکسا رتبه ۱۰۳ پربازدیدترین وب سایت در جهان و رتبه ۲۱ در کشور مولد آن یعنی فرانسه را داراست. این وب‌سایت که متعلق به شرکت Dailymotion است، ماهانه ۱۳۰ میلیون بازدید واحد (Unique) دارد.

وب سایت ویمیو که سومین وب‌سایت پربازدید در زمینه به اشتراک گذاری فیلم است بنابر آمار الکسا رتبه ۱۳۰ پربازدیدترین وب سایت در جهان و رتبه ۱۰۳ را در کشور مولد آن یعنی امریکا را داراست. این وب‌سایت که متعلق به شرکت IAC است، ماهانه ۷۵ میلیون بازدید واحد (Unique) دارد.

وب‌سرویس آپارات نیز که نسخه فارسی ویدیو شیرینگ محسوب می‌شود، بنابر آمارالکسا هفدهمین وب‌سایت پربازدید در داخل کشور است. به جرات می‌توان گفت، آپارات بهترین سرویس فارسی به اشتراک‌گذاری ویدیو محسوب می‌شود.

و بخش ویدیوی وب‌سایت ورزش ۳ نیز در ایران بسیار هوادار دارد و این وب سایت‌ هم‌اکنون رتبه پنجمین وب‌سایت پردبازدید بنابر آمار الکسا داراست.

در جدول زیر مقایسه کمی و کیفی از شاخص‌های مختلف این ۵ وب‌سرویس انجام شده است تا در نهایت این شما باشید تا تصمیم بگیرید که ویدیوی خودتان را کجا منتشر کنید، البته شاید نیاز باشد از منظر ابزاری نیز این وب‌سرویس‌ها را تحلیل کنیم تا تصمیم‌گیری برای شما راحت‌تر باشد:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس اشتراک ویدیو چیست؟ video hosting service»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..