تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال شماره تلفن بر روی ویندوز 10 اجباری شد !!

ویندوز 10 یکی از پر امنیت رین ویندوز هاي طول تاریخ است که واقعا کیفیت فوق العاده اي دارد در ادامه می‌توانید با ارسال عدد تلفن بر روی ویندوز 10 اجباری شد !! تالاب را دنبال نمایید. 

شرکت مایکروسافت در هنگام نصب نسخه جدید ویندوز 10 از کاربران خود عدد تلفن همراه را تقاضای میکند.

به گزارش تالاب : تقاضای دریافت عدد تلفن همراه در هنگام نصب ویندوز 10؛ بیلد 17063 ویندوز 10 شرکت مایکروسافت در طول فرایند راه اندازی از کاربران خود تقاضای دریافت عدد تلفن همراه می کند و اگر شما حاضر به دادن عدد به مایکروسافت نباشید مجاز به نصب نسخه جدید ویندوز 10 بر روی کامپیوتر خود نخواهید بود.

در صفحه اي که به این منظور نمایش داده می‌شود، مایکروسافت علت تقاضای دریافت عدد تلفن همراه را پیوند زدن کامپیوتر به تلفن همراه اعلام می کند و می‌گوید؛ ویندوز همه ی دستگاه هاي شما را دوست دارد و برای کمک به بهتر شدن فعالیت هاي کاربران اینکار را انجام میدهد.

ارسال شماره تلفن بر روی ویندوز 10 اجباری شد !!

متاسفانه هیچ دکمه “Skip” برای رد شدن دراین صفحه وجود ندارد و شما ناچار به وارد کردن عدد تلفن همراه خود هستید. با وارد کردن عدد خود یک پیامک از سمت مایکروسافت دریافت می‌کنید که اعلام می کند دو دستگاه رابه هم پیوند میدهد.

به گزارش تالاب این بشما این امکان را میدهد که از خصوصیت هایي مثل “Continue on PC” استفاده کنید، قابلیت Continue on PC این امکان را برای کاربران به وجود می‌آورد تا تجربه‌ي مرور وب خودرا از سیستم‌عامل‌هاي موبایل با کامپیوتر‌ي شخصی خود به اشتراک بگذارند.

نسخه هاي اولیه به کاربران ویندوز 10 مایکروسافت اجازه صرف نظر کردن از اینکار را می‌دادند. باید دید درصورت وجود شکایت‌هاي کافی از سمت کاربران، آیا شرکت مایکروسافت تصمیم می‌گیرد که دکمه “Skip” را بازگرداند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال شماره تلفن بر روی ویندوز 10 اجباری شد !!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..